آموزش دانش آموزان مستعد مناطق کم‌برخوردار سنندج توسط هلال احمر

12:57 - 29 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۷۲۶۹
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: دانش آموزان مستعد مناطق کم‌برخوردار شهر سنندج توسط تیم‌های جوانان جمعیت هلال احمر تحت آموزش‌های تقویتی برای پیشرفت تحصیلی قرار گرفتند.
- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، پیام جلالی گفت: با توجه به اینکه ویروس کرونا موجب محدودیت در آموزش حضوری شده است، جوانان امدادگر جمعیت هلال احمر شهرستان سنندج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کلاس‌های آموزشی و تقویتی برای دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار را آغاز کرده‌اند که با استقبال خوبی روبرو بوده است.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های تقویتی با هدف کمک به دانش‌آموزان مستعد در مناطق محروم و همسان سازی آن‌ها با سایر دانش آموزان سطح شهر انجام می‌گیرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان تصریح کرد: دانش آموزان در گروه‌های سنی مختلف تقسیم شده و با حضور مربیانی توانمند از تیم سپهر دانش معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان، دروس ریاضی و زبان انگلیسی به صورت هفتگی برای آن‌ها برگزار می‌شود.

به گفته جلالی این طرح ارزشمند با همکاری استانداری و اداره کل آموزش و پرورش استان انجام شده و در مناطق نایسر و حسن آباد شهر سنندج در حال اجرا است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *