برمک: شیری در سه مقطع به پرسپولیس ضربه زد/ درویش تا الان فقط قول داده

11:42 - 23 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۷۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاقات و مشکلات هفته‌های اخیر باعث سردرگمی و عدم تمرکز کادرفنی شده بود و مربیان پرسپولیس عصبی بودند.

کوروش برمک در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در سوپرجام اظهار داشت: اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم پیروزی و قهرمانی حق فولاد بود، زیرا آن‌ها در تمام دقایق بر جریان بازی مسلط بودند و در همان ابتدای کار پرسپولیس را غافلگیر کردند. اتفاقات و مشکلات هفته‌های اخیر باعث سردرگمی و عدم تمرکز کادرفنی شده بود و مربیان پرسپولیس عصبی بودند. حمید مطهری اخراج شد و با تعویض‌های بدی که انجام گرفت نتوانستیم روند خوبی در این بازی داشته باشیم.

وی با انتقاد به عملکرد ضعیف مهدی شیری در پرسپولیس گفت: نمی‌دانم یک بازیکن در این سطح چند بار می‌خواهد چنین اشتباهاتی داشته باشد؟ با اشتباهات شیری فینال آسیا، دربی و حالا سوپرجام را از دست داده‌ایم، زیرا اخراج او باعث بی‌نظمی پرسپولیس در دفاع و حمله شد. شیری باید بداند در چه باشگاه بزرگی توپ می‌زند و نمی‌تواند پس از هر اشتباه با عذرخواهی کار خود را جبران کند. گل‌محمدی باید در دفاع راست فکری اساسی کرده و حتماً یک بازیکن جذب کند.

*حتی در لیگ دو هم تیم‌ها با نفرات خود تسویه حساب کرده‌اند

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با عملکرد ضعیف تیمش در نقل و انتقالات زمستانی برخلاف باشگاه‌هایی چون استقلال، سپاهان و فولاد عنوان کرد: استقلال، سپاهان، فولاد و سایر باشگاه‌ها در آرامش کار می‌کنند، اما پرسپولیس در این مدت بسیار مظلوم واقع شده است. گل‌محمدی سه روز از هدایت تیم استعفا داد، زیرا هدفش این بود که نشان دهد مشکلات بزرگی در باشگاه وجود دارد.

وی ادامه داد: گل‌محمدی چیزی برای خودش نمی‌خواهد و قطعاً خواسته‌های زیادی هم نداشته است. او نگفته چمن ومبلی لندن را می‌خواهم بلکه فقط چمنی خواسته که پای بازیکن در آن پیچ نخورد. درخواست بعدی او پرداخت ۲۰ درصد از دستمزد‌ها بوده آن هم در حالی که همه‌ی تیم‌ها بالای ۵۰ درصد دریافتی داشته‌اند؛ حتی در لیگ دو هم تیم‌ها با نفرات خود تسویه حساب کرده‌اند.

*پرسپولیس روز‌های بسیار سختی در پیش دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی درخواست جذب چند بازیکن هم داده است که این اتفاق نیفتاده و نمی‌دانم مدیریت در این مدت دقیقاً چه کاری انجام داده است؟ خوشحال بودیم که مدیرعامل و هیئت مدیره مشخص شدند، اما ذوالفقارنسب نیامده استعفا کرد و درویش هم تا الان فقط قول داده است. به عقیده من جریانی به راه افتاده تا پرسپولیس به قهرمانی ششم خود نرسد و دست‌های پشت پرده در حال رقم زدن این اتفاق هستند.

کوروش برمک در خصوص ادامه مسیر پرسپولیس در این فصل تصریح کرد: بازی سوپرجام می‌توانست نشانگر میزان آمادگی پرسپولیس باشد و دیدیم تیم کاملاً به هم ریخته و بدون تمرکز است. روز‌های بسیار سختی در پیش داریم و قطعاً با دست خالی نمی‌توان ادامه داد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت اخبار ضد و نقیض زیادی به گوش رسیده و صحبت از جذب بازیکنان آزاد و قرضی بوده که آن هم اتفاق نیفتاده است. این اتفاقات و مشکلات زیبنده باشگاه بزرگی، چون پرسپولیس نیست و اراده راسخی برای تقویت تیم وجود ندارد. با این روند شاید سهمیه آسیایی هم کسب نکنیم و کار بسیار بسیار سختی در پیش داریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *