رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دمشق حمله صهیونیست‌ها به سوریه را محکوم کرد

22:47 - 20 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۵۹۸
وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای به محکوم کردن تجاوز بزدلانه رژیم صهیونیستی به این کشور از سمت بیروت و از سمت جولان اشغالی پرداخت.

وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن تجاوز بزدلانه رژیم صهیونیستی به اراضی این کشور از سمت بیروت پایتخت لبنان و از سمت جولان اشغالی اعلام کرد: این تجاوز نقض آشکار اصول قانون بین الملل و اصول منشور سازمان ملل متحد و قطعنامه‌های آن متعلق به لبنان و سوریه به ویژه قطعنامه شورای امنیت شماره ۳۵۰ سال ۱۹۷۴ محسوب می‌شود. 

در ادامه این بیانیه آمده است: این تجاوز در سایه سکوت بین المللی و حمایت‌های آمریکا انجام شد که رژیم اشغالگر را به تکرار تجاوزات خود به سوریه و تضعیف اعتبار جامعه بین المللی و مشروعیت بین المللی تشویق می‌کند که بی شک به بدتر شدن اوضاع به صورت خطرناک منجر می‌شود. دولت سوریه نسبت به ادامه تجاوزات و حملات جنایتکارانه مکرر و بی پروا اسرائیل و خطرات آن برای ثبات در منطقه و صلح و امنیت بین المللی به حاکمان رژیم اسرائیلی هشدار می‌دهد و اثرات این تجاوزات بزدلانه بر مرتکبان و تشویق کنندگان آن منعکس خواهد کرد.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: سوریه حق دارد از تمامی وسایل مشروع به منظور پاسخ به این تجاوزات استفاده کند.سوریه مرتکبان این تجاوزات را مسئول مسئول عواقب و تبعات خطرناک آن می‌داند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *