سامانه "سخا" جهت حمایت از بیماران نیازمند راه اندازی شد

13:43 - 18 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۹۱۵
دبیر کل جمعیت هلال احمر از راه‌اندازی سامانه سخا در تمام شعب جمعیت هلال ‌احمر در سطح شهرستان های کشور خبر داد.
-به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: سامانه ارائه خدمات اجتماعی به مددجویان مراجعه کننده به جمعیت هلال‌احمر که از آن تحت عنوان سخا یاد می‌شود در تمامی شعبه‌های جمعیت هلال‌احمر راه اندازی شد.

وی افزود: پیش از این مددکاران جمعیت هلال احمر در سطوح ستادی و استانی آماده خدمت رسانی به مددجویان بودند. سامانه هوشمند سخا امکان گزارش گیری و ثبت آرشیوی درخواست‌های بهره وران را به سهولت برای مددکاران ستادی، استانی و شعب فراهم کرده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: سامانه سخا پس از گذراندن مراحل آزمایشی طی پنج سال گذشته، در تمامی استان‌ها به منظور احراز صلاحیت دریافت خدمات حمایتی بیماران نیازمند معرفی شده و رفع موارد همپوشانی با سایر سازمان‌های حمایتی راه اندازی و به بهره برداری رسید.

سلیمانی ادامه داد: سامانه هوشمند سخا تحت وب و با تمامی سیستم‌های مرورگر اینترنتی و حتی از طریق تلفن‌های همراه قابل بهره برداری است و هدف اصلی از راه اندازی آن در راستای برخورداری از دید نظارتی و مرتفع کردن نیاز‌های واقعی طراحی شده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر تاکید کرد: هلال احمر یک مجموعه مردمی است که اولویت خود را کمک به مردم نیازمند ترسیم کرده و در این عرصه از تمامی ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد تا گره‌ای از مشکلات مردم باز شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *