زمین پرداز: ایفای نقش‌های متفاوت هدف اصلی من در بازیگری است

11:00 - 15 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۰۵۷
بازیگر فیلم «مرد بازنده» گفت: این اتفاق که با سه فیلم در جشنواره هستم برایم لذتبخش است، به عنوان یک بازیگر تجربه کردن مخصوصا تجربه نقشهای متفاوت همیشه برایم لذتبخش بوده است، خوشحالم که امسال در هر سه فیلم نقشهایی کاملا متفاوت دارم.

مهدی زمین‌پرداز در گفت‌وگو با میزان، پیرامون مهمترین چالش خود برای ایفای نقش حسام در فیلم «مرد بازنده» گفت: حسام در این فیلم یک آقازاده است، اتفاقی که این روزها زیاد از آن می‌شنویم، به همین واسطه اولین چالش من دوری از برخی کلیشه‌ها نسبت به این واژه بود. 

وی در همین راستا ادامه داد: حسامِ مرد بازنده همیشه پشت پرده بوده و کارها انجام داده و در نهایت همواره به هر طریقی خودش را خلاص می‌کند، به نظرم این نقش در روند فیلمنامه تاثیر زیادی داشته و به نوعی تا جایی که میسر بود به آن پرداخته شده است. 

بازیگر فیلم «مرد بازنده» درباره حضورش در این فیلم افزود: من نمی‌توانم از خودم تعریف کنم اما به واقع از حضور در فیلم «مرد بازنده» رضایت دارم زیرا در اولین گام جلوی دوربین کارگردانی همچون «محمدحسین مهدویان» رفته‌ام و می‌دانم همواره مرا به جای خوبی هدایت خواهد کرد.

وی در همین رابطه ادامه داد: در کارهای مهدویان اگر حتی یک نقش بسیار کوتاه هم باشد اما در کلیت درام و قصه تاثیرگذار است، نقش حسام هم در فیلم «مرد بازنده» از این قاعده مستثنا نیست.

زمین پرداز درباره همکاری با محمدحسین مهدویان اضافه کرد: من افتخار این را داشته ام که همان اولین کار همراه با محمدحسین باشم، خوشبختانه این همکاری همواره ادامه داشته و من گاها به عنوان بازیگر و گاه به عنوان انتخاب بازیگر در کنار وی بوده ام، این تجربه طولانی باعث شده تا ما از هم شناخت خوبی داشته باشیم و برای شخص من همواره این همکاری لذتبخش بوده است. 

وی در همین رابطه ادامه داد: وقتی گروه چندین سال همکاری داشته باشد به یک شناخت دقیق می رسد، شناختی که باعث می شود افراد بتوانند از توانایی های یکدیگر به درستی استفاده کرده و در جایگاه درست خود قرار گیرند. مهدویان هم به دلیل شناخت درستی که از ما دارد نقش‌هایی را برایمان انتخاب می کند که در جای درستی قرار گرفته اند. 

زمین پرداز درباره حضور سه گانه خود در جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: این اتفاق که با سه فیلم در جشنواره هستم برایم لذتبخش است، به عنوان یک بازیگر تجربه کردن مخصوصا تجربه نقشهای متفاوت همیشه برایم لذتبخش بوده است، خوشحالم که امسال در هر سه فیلم نقشهایی کاملا متفاوت دارم. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *