رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قاچاقچی مواد مخدر برادر و برادرزاده‌اش را به خاطر اختلاف حساب کشت+ عکس

11:45 - 31 شهريور 1394
کد خبر: ۷۸۵۰۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- یک قاچاقچی مواد مخدر اهل «آریزیونا» برادر و برادرزاده‌اش را به قتل رساند.
اماده نیستبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دیلی میل منتشر کرد: کریستوفر ری لیکون 24 ساله برادر خود آنجل جاکوز را با شلیک گلوله به سرش به قتل رساند سپس برای از بین بردن شواهد پسر قربانی زاویر جاکوز 6 ساله را که شاهد به قتل رسیدن پدر بود از محل جنایت ربود و در حدود 20 مایل دورتر به طور بی‌رحمانه او را به قتل رساند.

براساس گزارش پلیس این جنایت‌کار که مشخص شد به همراه برادر مقتول خود به قاچاق و فروش مواد مخدر مشغول بودند به دنبال کینه ای که بر سر پول با یکدیگر داشتند تصمیم به انتقام و برداشتن بردار از سر راه خود کرد به طوری که با برنامه ریزی قبلی در شب جنایت وارد خانه مشترکشان با قربانی واقع در فونیکس شد در حالی که آنجل در حال تماشای تلوزیون بر روی کاناپه نشسته بود با شلیک گلوله از پشت سر او را به قتل رساند.

لیکون وقتی متوجه حضور برادر زاده خود شد از ترس اینکه نکند کودک ماجرای قتل پدر را برای کسی باز گو کند تصمیم به کشتن او گرفت.

پلیس در ادامه افزود لیکون این کودک را بوسیله خودروی خود از محل جنایت ربود و در یک کوچه تاریک به دور از رفت آمد با شلیک گلوله او را از پای در آورد .

سپس  با کمال خونسردی به محل جنایت بازگشت و با پلیس تماس گرفت و ادعا کرد که برادرش به قتل رسیده است و او از این ماجرا شوکه شده است .

پس از تحقیقات گسترده‌تر پلیس و جمع آوری شواهد مهم که در داخل خودروی لیکون پیدا شد، پلیس او را به اتهام قتل برادر و برادرزاده اش بازداشت کرد.

در دادگاهی که اخیرا برای این پرونده برگزار شد و در جلسات بعدی نیز ادامه دارد گفته می شود که لیکون به اتهام 2 فقره قتل به مجازات مرگ خواهد رسید و این در حالی است که وکیل مدافع او ادعا کرده است که لیکون از سلامت روان برخوردار نیست که اگر این موضوع ثابت شود مجازات  او از مرگ به 25 سال زندانی کاهش پیدا می کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *