برمک: برابر نبودن شرایط سرخابی‌ها حرفه‌ای نیست/ بازی پرسپولیس باسپاهان یک فینال زودرس خواهد بود

10:02 - 07 دی 1400
کد خبر: ۷۸۴۷۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نبرد سپاهان و پرسپولیس چالش تیم‌های دوم و سوم و یک فینال زودرس برای ثبات در جدول و رقابت با استقلال برای تصاحب صدر خواهد بود.

کوروش برمک در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برد پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: پرسپولیس به هدف خود که کسب پیروزی بود رسید، اما این بازی به هواداران نچسبید و قانع نشدیم. بازی روند خوبی نداشت و تنها روی دو اشتباه فاحش دروازه‌بان و مدافع ذوب آهن به گل رسیدیم، نیمه اول کاملا در اختیار ذوب‌آهن بود و آن‌ها بازی را به خوبی کنترل کردند. در نیمه دوم سبک بازی پرسپولیس تغییر کرد و مطلوب‌تر شد، با تعویض‌های یحیی گل‌محمدی فشار بیشتری به حریف وارد کردیم و در نهایت با ارسال وحید امیری و پنالتی مهدی ترابی به ۳ امتیاز ارزشمند این بازی دست پیدا کردیم.

وی در پاسخ به اینکه «آیا پرسپولیس با پیروزی‌های اخیر به آرامش رسیده است؟» گفت: پرسپولیس ۵ سال متوالی قهرمان لیگ ایران شده است و دفاع از عناوین قهرمانی کار بسیار سختی است و تیم برای تکرار ششمین قهرمانی تحت فشار روحی روانی قرار دارد. گل محمدی پیش از توصیه‌های تکنیکی و تاکتیکی به تیمش، باید آن‌ها را از لحاظ روحی روانی آماده سازد و بازیکنان به خودباوری برسند. تیم وقتی به آرامش کامل می‌رسد که به صدر تکیه زده و برای قطعی کردن قهرمانی تلاش کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان تیمش در این مسابقه عنوان کرد: عملکرد بازیکنان در این مسابقه بد نبود، اما آن‌ها مثل همیشه هم نبودند. بازیکنان ذوب‌آهن در نیمه اول کار را عالی شروع کردند و کاملا نبض بازی در اختیار آن‌ها بود و این باعث شد بازیکنان ما در شرایط آرمانی خود نباشد و بالاخره موفق شدیم در نیمه دوم بر حریف غلبه کنیم.

وی در رابطه با ابهامات زیاد در خصوص انتخاب مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: وزارت ورزش باید سریعتر بحث مدیرعامل پرسپولیس را به پایان برده و تعیین تکلیف کند. استقلال و پرسپولیس هر دو تیم‌های دولت و وزارت ورزش هستند و این حرفه‌ای نیست که یک تیم سریعاً به شرایط نرمال برسد و دیگری همچنان در این زمینه مشکل داشته باشد و این اتفاق بازتاب خوبی نزد مردم و هواداران نخواهد داشت. امیدوارم پروسه‌ی انتخاب نفر اول باشگاه سرعت بیشتری پیدا کند.

کوروش برمک در پایان در خصوص نبرد حساس سپاهان و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر تصریح کرد: پیکان هفته گذشته کار بزرگی مقابل سپاهان مدعی انجام داد و با شکست این تیم باعث شد آن‌ها جا بخورند. نبرد سپاهان و پرسپولیس چالش تیم‌های دوم و سوم و یک فینال زودرس برای ثبات در جدول و رقابت با استقلال برای تصاحب صدر خواهد بود. قطعا بازی دلچسب و جذابی را شاهد خواهیم بود که امیدوارم با پیروزی پرسپولیس به پایان برسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *