رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نقشه شوم مرد بی‌رحم برای قتل همسر سابق+عکس

12:15 - 29 شهريور 1394
کد خبر: ۷۸۳۹۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- یک مرد اهل «ایندیانا» در آمریکا به اتهام قتل همسر سابق خود مجازات شد.
اماده نیستبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دیلی میل منتشر کرد: آقای «گروگوری کونرات» که یک جراح ارتوپد بود در جولای سال گذشته همسر سابق خود و مادر 3 فرزندش را در یک اقدام بی رحمانه با شلیک یک گلوله به سر او در خانه‌اش به قتل رساند.

براساس گزارش پلیس آنها پس از دریافت گزارشی از خانم «جوهانا» نامزد فعلی آقای کونرات مبنی بر این که ادعا می کرد، راز یک جنایت را می داند پرونده قتل خانم آنا کونرات را از سر گرفتند.

خانم جوهانا در گزارش خود به پلیس گفت: هنگامی که به همراه همسر خود آقای کونرات در پورتوریکو در حال سپری کردن تعطیلات بودند، همسرش در حالی که پس از نوشیدن مشروبات الکلی کاملا مست بود پرده از این جنایت مخوف برداشت و برای او گفت که چطور همسر سابق خود را به قتل رساند و طوری این جنایت را برنامه ریزی و اجرا کرد تا یک خودکشی به نظر رسد.

او در ادامه افزود: کونرات به من گفت که برای بدست اوردن مبلغ بیمه یک میلیون دلاری زندگی آنا با برنامه ریزی قبلی به خانه او وارد شد و در حالی که او و سه فرزندش در خواب بودند با شلیک یک گلوله به سر او " آنا " را به قتل رساند و پس از بین بردن رد پای خود، صحنه جنایت را به یک صحنه خودکشی تبدیل کرد.

خانم جوهانا پس از شنیدن این موضوع شوکه شد و از ترس جان خود تصمیم به رفتن به اداره پلیس گرفت که از همین طریق جنایت کار بی رحم در دام پلیس افتاد و بازداشت شد.

پلیس در پایان افزود کونرات با نقشه بی نقص خود با استفاده از یک جفت دستکش جراحی و یک اسلحه " آنا " را به قتل رساند و پس از آن لباسها و ابزار جنایت را در ساکی در گاراژ خانه اش پنهان کرده بود که پس از جستجوی پلیس پیدا شد.

کونرات در دادگاهی که اخیرا برگزار شد به 10 سال زندانی محکوم شد.

همچنین او در گزارش خود گفته بود که با بدست آوردن یک میلیون دلار پول بیمه دیگر برایش اهمیتی ندارد اگر همه سال‌های عمرش را در زندان به سر ببرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *