ناامیدی بایرن مونیخ در جذب ستاره سوئدی دورتمند

22:23 - 26 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۴۰۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
بایرن مونیخ از رقابت برای جذب ارلینگ هالند ستاره سوئدی دورتمند کنار کشیده است.

- با درخششی که ارلینگ هالند در بروسیا دورتموند از خود نشان داده است، هر روز شایعات جدیدی درباره علاقه‌مندان به بچه غول نروژی در رسانه‌ها پخش می‌شود. اما این روند گویا در مورد بایرن مونیخ برعکس است.

در حال حاضر تمدید قرار با کینگزلی کومان اولویت اصلی بایرن مونیخ است. کومان که تا سال ۲۰۲۳ با باواریایی‌ها قرارداد دارد، گویا با این این باشگاه بر سر تمدید قرارداد جدید به مشکل خورده است. حالا بایرن مونیخ به دنبال جذب یک وینگر دیگر است در حالی‌که عثمان دمبله به عنوان یکی از گزینه‌های جایگزینی کومان مطرح شده بود.

به نقل از اسکای، در حال حاضر هیچ تلاش مشخصی از سوی بایرن مونیخ برای جذب دمبله وجود ندارد. باشگاه او را زیر نظر گرفته است، اما درباره او تردید‌هایی وجود دارد چراکه برنامه و اولویت اصلی بایرن تمدید قرارداد با کومان است. با این حال اگر یک وینگر در تابستان از این تیم جدا شود، دمبله می‌تواند یکی از گزینه‌های بایرن مونیخ باشد.

از سوی دیگر بایرن مونیخ نمی‌خواهد تلاشی برای جذب ارلینگ هالند کند. علاوه بر جنبه مالی این انتقال، بایرنی‌ها خواهان تمدید قرارداد با روبرت لواندوفسکی هستند. در چند ماه آینده مذاکرات با لواندوفسکی از سر گرفته می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *