رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جنبش عدم تعهد تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه قدس شریف را محکوم کرد

16:20 - 28 شهريور 1394
کد خبر: ۷۸۲۲۱
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-جنبش عدم تعهد ضمن بررسی تعرضات و تجاوزات صهیونیست‌ها علیه قدس شریف با تصویب بیانیه‌ای اعمال خشونت‌آمیز و تحریکات نیروهای اشغالگر صهیونیست را به شدت محکوم کرد.
جنبش عدم تعهد تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه قدس شریف را محکوم کرد

به گزارش ، در نشست ماهانه دفتر هماهنگی جنبش عدم تعهد که جمعه در مقر سازمان ملل به ریاست غلامعلی خوشرو ، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل برگزار شد، تعرضات و تجاوزات صهیونیست‌ها علیه قدس شریف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جنبش عدم تعهد در این نشست با تصویب بیانیه‌ای اعمال خشونت‌آمیز و تحریکات نیروهای اشغالگر را به شدت محکوم کرد.

اعضای جنبش در این بیانیه ضمن ابراز نگرانی شدید در مورد اعمال و سیاست‌های غیر قانونی رژیم اشغالگر قدس و توصیف آن به عنوان تهدیدی علیه صلح و امنیت بین‌المللی، از جامعه بین‌المللی و به ویژه شورای امنیت خواستند به وظایف خود در ارتباط با تعرضات و تجاوزات اشغالگران عمل کنند.

سفیر کشورمان در سازمان ملل همچنین در ظرفیت ریاست جنبش عدم تعهد به اتفاق نمایندگان تروئیکای اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی با دبیر کل سازمان ملل متحد ملاقات و تجاوزات جدید رژیم اسرائیل در قدس شریف را مورد بحث قرار داد.

در این دیدار نمایندگان کشورهای اسلامی و عدم تعهد از دبیر کل خواستند تا به وظایف خود برای ممانعت از ادامه این تجاوزات عمل کند.

پس از ملاقات با دبیر کل، گروه نمایندگان عدم تعهد و اسلامی در ادامه تلاش‌های خود ملاقاتی نیز با رئیس شورای امنیت انجام و در نظر دارند با رئیس مجمع عمومی این سازمان دیدار کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *