خودرو‌های دودزا در پایتخت تردد نکنند

9:50 - 26 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۶۸۸
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز طرح تشدید برخورد با خودرو‌های دودزا در سطح شهر تهران خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: طرح تشدید برخورد با تردد خودرو‌های دودزا در سطح شهر تهران شروع شده و همکاران بنده در صورت مشاهده خودرو‌هایی که دودزا هستند برابر مقررات متوقف و نسبت به اعمال قانون و نصب پلاک اعزام به تعمیرگاه اقدام خواهند نمود.

وی ادامه داد: با توجه با افزایش میزان غلظت آلاینده‌ها در هوا، بخشی از این آلودگی به تردد خودرو‌ها که در سطح شهر تردد می‌کنند باز می‌گردد و بر همین اساس همه خودرو‌ها می‌بایست دارای برگه معاینه فنی باشند.

وی ادامه داد: اگر خودرویی دارای معاینه فنی نباشد نباید در سطح شهر تردد کند و از طرفی خودرو‌هایی که دودزا هستند به محض رویت توسط همکاران بنده اعمال قانون خواهند شد.
 
بیشتر بخوانید:

وی گفت: یکی از اولویت‌های ما در پلیس راهور تهران بزرگ طرح برخورد با وسایل نقلیه دودزا می‌باشد و حتما با مشاهده خودرو‌هایی که دارای نقص فنی هستند برخورد صورت گرفته و پس از توقف و اعمال قانون همکاران بنده پلاک‌های خودرو‌هایی را که دارای آلایندگی هوا هستند اخذ و به تعمیرگاه اعزام خواهند کرد.

موسوی پور افزود: پس از اخذ پلاک خودرو پلیس راننده را ملزم به رفتن به تعمیرگاه نموده و راننده مکلف است که در اولین فرصت و در زمان تعیین شده به تعمیرگاه مراجعه کرده و نسبت به رفع نواقص خودرو از جمله آلایندگی اقدام نماید.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: راننده با پلاک اعزام به تعمیرگاه نمی‌تواند به صورت روزانه در سطح شهر تردد نماید و می‌بایست بعد از دریافت پلاک به تعمیرگاه مراجعه و نسبت به رفع نواقص خودرویی اقدام نماید.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *