رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دعوا حین تماشای فوتبال 4 کشته برجای گذاشت + تصاویر

17:29 - 25 شهريور 1394
کد خبر: ۷۷۳۴۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- یک مرد آمریکایی حین تماشای فوتبال دست به قتل 3 برادر خود زد و سپس اقدام به خودکشی کرد.
دعوا حین تماشای فوتبال 4 کشته برجای گذاشت + تصاویر
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دیلی میل منتشر کرد: «رودنی چمین» 60 ساله ساکن لوسیانا در یک بحث و نزاع با یک اسلحه به سمت قربانیان خود که 3 برادر به نامهای آقایان «جوزف آلن» 57 ساله ، «یری آلن» 55 ساله و «مارک آلن» 51 ساله بودند آنها را به قتل رساند سپس با اسلحه خودکشی کرد.

براساس گزارش پلیس این چهار نفر که در خانه ی آقای «لاین کروم هاتس» به همراه چندین نفر دیگر در حال تماشای مسابقه فوتبال از تلوزیون و سپس گوش کردن به موسیقی بودند بر سر نوع موزیک با یکدیگر نزاع داشتند .

پس از پایان یافتن مسابقه آقای چمین به خانه بازگشت و برادران آلن نیز به دنبال او بازگشتند.

اماده نیست

دختر آقای داین در گزارش خود به پلیس گفت: چندی از رفتن آنها نگذشته بود که صدای شلیک گلوله را شنیدم و پدرم را صدا زدم، تا موضوع را بررسی کند.

آقای داین بلافاصله به سمت خانه ی آقای چمین دوید که این 4 نفر را غرق در خون یافت و با پلیس تماس گرفت و هنگامی که پلیس به صحنه حادثه رسید این 4 تن جان خود را بر سر مسئله ناچیزی از دست داده بودند.

اماده نیست

پلیس در پایان افزود از این که شخصی مانند اقای چمین که در تحقیقات از همسایه‌ها معلوم شد مردی خوب و بی‌آزار بوده است اینگونه و از سر خشم به زندگی خود و 4 نفر دیگر که سالیان با یکدیگر دوست و همسایه بودند پایان دهد، متاسفم.



برچسب ها: پلیس حوادث قتل غربی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *