رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشاور وزیر کشور: بزرگترین سرمایه هر مجموعه سازمانی نیروی انسانی کارآمد است

17:23 - 16 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۲۶۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
مشاور وزیر کشور با بیان اینکه بزرگترین سرمایه هر مجموعه سازمانی، نیروی انسانی کارآمد آن مجموعه است، گفت: تمام دغدغه کارکنان مرکز حفظ و حراست از این نیروی انسانی است.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمدابراهیم شوشتری در آیین تکریم و معارفه رئیس سابق و جدید مرکز حراست وزارت کشور که با حضور وزیر کشور برگزار شد، با اشاره به حدیثی از حضرت امام صادق (ع) که می‌فرمایند: کُونُوا دُعَاةَ النَّاسِ‏ بِأَعْمَالِکُمْ، وَ لَا تَکُونُوا دُعَاةً بِأَلْسِنَتِکُمْ گفت: پیام این حدیث شریف به این مضمون است که مردم را با اعمالتان به نیکی و درستکاری دعوت کنید، نه تنها با زبانتان.

شوشتری با بیان اینکه طی این هشت سال توفیق ارزشمندی بود که در خدمت مجموعه بزرگ وزارت کشور باشم، گفت: امیدوارم اعمال و کردارم در این مسئولیت، مورد قبول خداوند تبارک و تعالی قرار گرفته باشد.

رئیس سابق مرکز حراست وزارت کشور در ادامه با اشاره به مأموریت‌های مرکز حراست وزارت کشور، گفت: در طول این سال ها، تلاش مرکز بر حفظ و صیانت از کارکنان مجموعه ستاد و صف وزارت کشور بوده و با این باور که بزرگترین سرمایه هر مجموعه سازمانی، نیروی انسانی کارآمد آن مجموعه است؛ گفت: تمام دغدغه کارکنان مرکز حفظ و حراست از این نیروی انسانی است.

وی همچنین گفت: طی این هشت سال همکاری دوستانه و صمیمانه با همکاران در مرکز حراست وزارت کشور داشتیم و هیچ گونه تعارضی در این مدت نداشتیم که این مهم حاصل همدلی و قانونمداری همکاران عزیز است.

شوشتری در پایان گفت: آرزوی سلامتی و توفیق الهی برای برادر ارجمندمان آقای گودرزی دارم و امیدوارم خداوند یار و یاور ایشان در مسئولیت جدید باشد.
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *