رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قطعی شدن صعود لیورپول با شکست اتلتیکو/ پیروزی پر گل سیتیزن‌ها در شب توقف پاری‌سن‌ژرمن

1:31 - 13 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۳۴۹
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
شب دوم از هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا با قطعی شدن صعود لیورپول و آژاکس و توقف پاری‌سن‌ژرمن به اتمام رسید.
- شب دوم از هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (چهارشنبه) در حالی با برگزاری ۸ دیدار از گروه‌های مختلف به اتمام رسید که لیورپول و آزاکس با غلبه بر حریفان خود صعودشان به دور حذفی را قطعی کردند و تیم‌های اینترمیلان و منچسترسیتی با شکست رقبا در آستانه راهیابی به مرحله یک شانزدهم نهایی قرار گرفتند. لایپزیش هم با توقف در خانه مقابل پاری‌سن‌ژرمن پرستاره از صعود به دور دوم بازماند.
 
 
در مهمترین بازی گروه A تیم پاری‌سن‌ژرمن مهمان تیم قعر جدولی لایپزیش بود که در پایان دو تیم در یک بازی پر گل و زیبا به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند تا پاریسی‌ها با ۸ امتیاز به رده دوم گروه سقوط کنند و لایپزیش هم با وجود کسب نخستین بردش دیگر شانسی برای صعود به دور دوم نخواهد داشت. در این بازی ان‌کنکو در دقیقه و اسزوبوسلای از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۹۲ برای لایپزیش و واینالدوم در دقایق ۲۱ و ۴۰ برای پاریس گل زدند.

در بازی همزمان تیم منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان تیم یانگ بویز سوئیس بود که در نهایت سیتیزن‌ها با نتیجه ۳ بر یک از سد مهمان خود گذشتند تا منچسترسیتی هم با ۹ امتیاز ضمن استادن در صدر گروه در یک قدمی صعود به دور حذفی قرار گیرد. یانگ بویز هم با ۴ امتیاز در همان رده سوم باقی ماند.

در گروه B و در حساس‌ترین بازی تیم لیورپول در آنفیلد از اتلتیکومادرید پذیرایی کرد که در پایان این بازی مهیج و پر حادثه لیورپول توانست با نتیجه ۲ بر صفر از سد اتلتیکو بگذرد تا شاگردان یورگن کلوپ با ۱۲ امتیاز صعودشان به دور حذفی را مسجل کنند و اتلتیکو هم با ۴ امتیاز پایین‌تر از پورتو در رده سوم قرار گرفت.   

در دیدار همزمان از پورتو در خانه میلان با نتیجه یک بر یک به تساوری رسید تا یاران طارمی با ۵ امتیاز در رده دوم گروه بایستد.

در دیداری مهم از گروه C تیم آژاکس در حالی که با یک گل از مهمانش تیم بورسیادورتموند عقب بود توانست با بازگشتی دیدنی در نهایت با نتیجه ۳ بر یک از سد دورتموند بگذرد تا این تیم هلندی با ۱۲ امتیاز صعودش به جمع شانزدهم تیم پایانی مسجل شود و دورتموند هم با ۴ امتیاز به رده سوم گروه سقوط کرد. گل‌های این بازی را رویس در دقیقه ۳۶ برای دورتموند و دوشان تادیچ در دقیقه ۷۲، هالر در دقیقه ۸۴ و کلاسن در دقیقه ۹۳ برای آژاکس به ثمر رساندند.

در بازی همزمان تیم اسپورتینگ لیسبون توانست با ۴ گل بشیکتاش ترکیه را از پیش رو بردار تا تا اسپورتینگ با ۶ امتیاز امیدهایش برای صعود به دور حذفی را مسجل کنند. گل‌های بازی را گونزالوش در دقایق ۳۰ و ۳۸، پائولینیو در دقیقه ۴۱ و سارابیا در دقیقه ۵۶ به ثمر رساندند. بشیکتاش هم بدون امتیاز از صعود به دور حذفی ناکام ماند.

از گروه D تیم اینترمیلان موفق شد برابر میزبان شگفتی‌ساز خود تیم شِریف مولداوی با نتشیجه ۳ بر یک به برتری دست یابد تا اینتر با رساندن مجموع امتیازاتش به عدد ۷ به رده دوم گروه صعود کند و شِریف هم با ۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. برای اینتر بروزویچ در دقیقه ۵۴، اشکرینیار در دقیقه ۶۶ و سانچز در دقیقه ۸۳ گلزنی کردند و تک گل میزبان را ترائوره در دقیقه ۹۲ به ثمر رساند.

در بازی دیگر این گروه ساعاتی پیش رئال مادرید در سانتیاگوبرنابئو با نتیجه ۲ بر یک شاختاردونتسک اوکراین را شکست داد تا با ۹ امتیاز و ایستادن در صدر گروه در آستانه صعود به دور حذفی قرار گیرد.

* نتایج کامل دیدار‌های شب دوم از هفته چهارم به ترتیب زیر است:

 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *