اجرای آیین‌نامه حمایت از دانشجویان پسادکترا در دانشگاه پیام‌نور

1:25 - 25 شهريور 1394
کد خبر: ۷۷۰۶۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- سرپرست دانشگاه پیام‌ نور گفت: اجرای آیین‌نامه حمایت از دانشجویان پسا دکترا در دستور کار دانشگاه پیام نور قرار دارد و از مهرماه عملیاتی می‌شود.

به گزارش ، محمدعلی سرلک سرپرست دانشگاه پیام نور در مراسم تقدیر از دانش آموختگان برتر این دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه پیام نور رتبه اول کیفیت آموزش و رتبه دهم کیفیت پژوهش در کشور را دارد،‌ گفت:‌ دانشگاه پیام نور با سیستم منبع محوری بهترین دانشجویان را به مقاطع بالاتر تحویل می‌دهد. به طوری که امسال بیش از 40 درصد از پذیرفته شدگان کنکور 94 دانشگاه پیام نور را برای ادامه تحصیل انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه بیش از 202 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کنند، گفت: با توجه به اینکه دغدغه فارغ‌التحصیلی دانشجویان را هم داریم وام‌های خوداشتغالی و ازدواج برای آنها در نظر گرفتیم و همچنین برای دوران پسا تحریم نیز برنامه‌هایی نظیر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از ایده‌های برتر و ارتباط با مراکز صنعتی را داریم.

سرلک با اشاره به اجرای آیین‌نامه حمایت از دانشجویان پسا دکترا در دانشگاه پیام نور اظهار کرد: کسانی که از سوی دانشگاه یا موسسات حرفه‌ای معرفی می‌شوند طبق آیین‌نامه مورد حمایت قرار می‌گیرند تا مقالات آنها کاربردی شود.

وی اضافه کرد: این آیین‌نامه در دستور کار است و از مهرماه عملی می‌شود.

گفتنی است در این مراسم از دانش‌آموختگان برتر دانشگاه پیام نور و همچنین خبرنگاران حوزه آموزش عالی تقدیر شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *