عزم راسخ دولت برای کمک به حل مشکلات حوزه کشاورزی و اقتصاد

11:34 - 10 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۵۳۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار تهران با بیان اینکه بیشتر مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به نقدینگی و گردش مالی این حوزه هاست گفت: دولت و مجموعه دخیل در حوزه اقتصادی کشور عزم راسخی برای کمک به حوزه صنعت، کشاورزی و اقتصاد دارند.
- محسن منصوری در جریان بازدید از واحد‌های صنعتی شهرستان ملارد گفت: پیام اصلی این بازدید‌ها این است که دولت و مجموعه دخیل در حوزه اقتصادی کشور عزم راسخی برای کمک به حوزه صنعت، کشاورزی و اقتصاد دارند خصوصا امسال که سال مانع‌زدایی و پشتیبانی از تولید است.

استاندار تهران عنوان کرد: اکثر مواردی که در این بازدیدها به آن برخورد کردیم مربوط به نقدینگی و گردش مالی این حوزه‌هاست. برخی مشکلاتی هم که مطرح شد واقعا حل شدنی است.

وی تاکید کرد: در یک کارخانه لبنیات که امروز از آن بازدیدی شد، ارزش آن بیش از ٢ هزار میلیارد تومان است، متاسفانه بخاطر تسهیلات مالی ١٢٠ میلیاردتومانی قفل شده است، دولت می‌تواند این مشکل را حل کند.

منصوری یادآورشد: جزییات طرح‌های توسعه، مباحث مربوط به گردش مالی و نقدینگی مباحث مربوط به بدهی بانکی و مشکلاتی که در حوزه توسعه و تعالی ظرفیت این مجموعه‌ها اخذ شد، خدمت دکتر رضایی پیگیری می‌کنیم، در ستاد تسهیل استان نیز این موارد را با جزییات دنبال می‌کنیم و هم در بخش‌هایی که نیاز به تدبیر بالادستی باشد تمام توان را بکار می‌گیریم تامشکلات حل شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *