رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اولویت‌های سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام شد

2:42 - 09 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۰۶۵
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: در تلاش هستیم به تدریج اماکن ورزشی شهرداری تهران را بازگشایی کنیم و برنامه ریزی خوبی برای تشویق شهروندان برای روی آوردن به ورزش داشته باشیم.
حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در گفتگو با میزان در مورد اولویت سازمان ورزش شهرداری تهران اظهار کرد: شهروندان شهر تهران به دلیل کرونا نتوانستند به خوبی از خدمات ورزشی شهرداری تهران استفاده کنند و این موضوع نیازمند یک برنامه ریزی دقیق است و باید خروجی مناسبی نیز داشته باشند؛ نباید فراموش کنیم یکی از ماموریت اصلی سازمان ورزش شهرداری تهران ارتقا سلامت شهروندان شهر تهران است.

وی افزود: در تلاش هستیم به تدریج اماکن ورزشی شهرداری تهران را بازگشایی کنیم و برنامه ریزی خوبی برای تشویق شهروندان برای روی آوردن به ورزش در دست داریم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در مورد مشکلات مالی این سازمان گفت: درست است که ما با مشکلات مالی رو به رو هستیم، اما در تلاش هستیم با بهره برداری مناسب از مراکز ورزشی شهرداری تهران و خدمات رسانی مناسب به شهروندان تهرانی مشکلات مالی را پشت سر بگذاریم.

اوجاقی ادامه داد: در مورد بازگشایی مراکز ورزشی شهرداری تهران با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بازگشایی خواهد شد و تصمیم داریم خدمات بهتری به شهروندان بدهیم؛ همچنین تصمیم داریم در ورزش همه گانی گام‌های مثبتی را برداریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *