رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استاندار یزد: رویکرد اقتصادی استان دانش‌بنیان خواهد بود

15:48 - 08 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۸۴۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار یزد با بیان اینکه رویکرد اقتصادی استان دانش‌بنیان خواهد بود، گفت: پیگیری طرح مسکن ملی و ساخت ۶۰ هزار مسکن در طول این ۴ سال جزو برنامه‌های ما قرار دارد.
مهران فاطمی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اولویت‌های استانداری یزد در دوره کاری جدید گفت: اولویت اصلی و اساسی استان یزد، تأمین آب شرب و کشاورزی برای شهروندان استان است.

استاندار یزد افزود: مسئله تامین، انتقال و در کنار آن، مدیریت مصرف آب نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. همه این موارد را به صورت همزمان در دست پیگیری داریم.

وی با بیان اینکه رویکرد اقتصادی استان دانش بنیان خواهد بود، تصریح کرد: رعایت مسائل زیست محیطی در حوزه بارگذاری‌های صنعتی از دیگر اولویت‌های مهم استان است. 
 
فاطمی با تاکید بر اینکه اولویت سوم استان یزد سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است، گفت: باتوجه به مزیت‌های تاریخی و فرهنگی بسیاری که در استان  یزد وجود دارد. درصدد رفع خسارات کرونا به صنعت گردشگری و شکوفا کردن این صنعت برای ارز آوری و اشتغال آفرینی بیشتر هستیم. 
 
استاندار یزد با بیان اینکه استراتژی ما در حوزه معدن استان یزد از سنگ تا قطعه است، گفت: بنا داریم همه فعالیت‌ها از اکتشاف، استخراج گرفته تا تبدیل سنگ به یک قطعه را در قالب زنجیره کامل  در داخل استان دنبال می‌کنیم.

وی گفت: توجه به حوزه علم و فناوری از دیگر محور‌های توسعه استان یزد خواهد بود. البته در کنار توجه به مسائل اقتصادی، رسیدگی به وضعیت فرهنگی و اجتماعی استان را نیز همزمان با موارد اقتصادی پیگیری خواهیم کرد.

فاطمی تأکید کرد: ۲ فوریت رسیدگی در استان یزد کرونا و معیشت مردم خواهد بود که سیاست‌ها را به‌سمتی می‌بریم که در این ۲ مسئله نیز مشکلی نداشته باشیم.

استاندار یزد با بیان اینکه پیگیری طرح مسکن ملی و ساخت ۶۰ هزار مسکن در طول این ۴ سال جزو برنامه‌های ما قرار دارد گفت: افزایش اشغال، توسعه سرمایه‌گذاری تشدید نظارت‌ها و کنترل بازار محور‌هایی است که به آن‌ها توجه ویژه خواهیم داشت.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *