رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توجه ویژه مدیریت شهری به نمادهای ایثار مدافعان سلامت در سطح پایتخت

3:00 - 07 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۴۱۲
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بر توجه ویژه مدیریت شهری به نمادهای مربوط به ایثار و رشادت مدافعان سلامت در سطح پایتخت تاکید کرد.
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با میزان در مورد استفاده از نماد‌های فرهنگی ایثار و شهادت در شهر تهران اظهار کرد: استفاده از نماد‌ها و آثار فرهنگی که نشان دهنده ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشند برای مدیریت شهری ششم تهران در اولویت است چرا که این موضوع باعث هویت بخشیدن به شهر خواهد شد و یک موضوع میهنی به شمار می‌آید.

وی افزود: شهدا جزو هویت ملی و میهنی هستند باید به این موضوع توجه ویژه شود و می‌شود با نصب سردیس‌ها و یا نصب بنر در شهر به این موضوع توجه کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در مورد توجه به المان‌های شهری به شهدا مدافع سلامت گفت: رشادت کادر درمان یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد؛ در طول مدت مقابله با کرونا پزشکان و پرستاران در برابر کرونا ایستادگی کردند و باید مدیریت شهری تهران توجه ویژه‌ای به شهدا کادر درمان داشته باشد.

وی گفت: شورای اسلامی شهر تهران در زمینه تشکر و قدردانی از کادر درمان فعال خواهد بود قطعا در سطح شهر نماد‌هایی از مدافعان سلامت ایجاد خواهد شد.
 

برچسب ها: تهران شهرداری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *