تصادف ۳ وسیله با یکدیگر در بزرگراه یادگار

10:12 - 04 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۸۹۲۸
حمید حمیدی از وقوع یک فقره تصادف ۳ وسیله‌ای در بزرگراه یادگار و ایجاد ترافیک سنگین به علت غیر قابل حرکت بودن سه خوردو خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب حمید حمیدی سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب اظهار داشت: مقارن ساعت ۰۷:۴۵ صبح امروز در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار مقطع صالحی سه سواری پژو پارس و پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ با یکدیگر برخورد می‌نمایند.

حمیدی اضافه کرد: در این تصادف به هر ۳ وسیله خسارت شدید وارد می‌آید و به علت خسارات زیاد به هر سه خودرو و عدم امکان جابجایی و غیر قابل حرکت بودن آن‌ها، شاهد بار ترافیکی سنگین و مقطعی در این محدوده هستیم.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه کارشناسی پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب در محل حاضر و علت وقوع این حادثه را عدم رعایت فاصله طولی اعلام نمودند.
 
بیشتر بخوانید:

وی افزود: همکاران بنده در منطقه ۲۳ با جرثقیل پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور دارند و مشغول جابجایی خودرو‌ها و مدیریت ترافیک و باز کردن راه می‌باشند.

حمیدی از کلیه رانندگان خواست، با سرعت مقرره در سطح معابر شهر تهران تردد نموده و در حین رانندگی تمام حواس خود را به رانندگی اختصاص دهند تا دیگر شاهد بروز این حوادث نباشیم.


برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *