بازگشت کرار به ایران منتفی شد؟

9:52 - 19 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۴۷۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
با توجه به صحبت‌های عضو هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان به نظر می‌رسد پروژه جذب دو بازیکن مورد علاقه کمالوند منتفی شده است.
- فراز کمالوند با وجود اختلاف سلیقه‌ای که با مدیران نفت مسجدسلیمان داشت در این تیم ماندگار شد. درباره اختلاف وی مسائلی مطرح بود که سرمربی تیم خواستار امضای قرارداد با کرار جاسم و محمد ابراهیمی شده است. سرمربی تازه وارد نفت، در چند جلسه تمرینی شرکت نکرد تا ناراحتی‌اش را اینطور نشان دهد.

در همین رابطه محمد نظری مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به اختلاف مدیران باشگاه با کمالوند، گفته بود: ما بهترین بازیکنان را گرفتیم و نمی‌شود سراغ بازیکنان ۳۵ تا ۴۰ ساله برویم. کمالوند بازیکنانی، چون کرار جاسم و محمد ابراهیمی را می‌خواهد که دیگر باید مربیگری کنند!

در جدیدترین اتفاق ابوذر شجاعی عضو هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان در گفتگو با میزان اظهار داشت: به نظر می‌رسد دیگری بازیکنی به جمع ما اضافه نخواهد شد؛ مگر مورد خوبی که نتوانیم از او منصرف شویم. بلبلی آخرین بازیکنی است که به تیم ما پیوسته، اما برای قطعی شدن این انتقال منتظر رضایتنامه او هستیم. (مشروح مصاحبه را از اینجا بخوانید.)

با این اوصاف به نظر می‌رسد مدیران نفت دیگر تمایلی به جذب کرار جاسم و محمد ابراهیمی ندارند. در شرایط فعلی باید دید کمالوند دوباره با نفت مسجدسلیمان دچار مشکل می‌شود یا به همکاری خود ادامه خواهد داد.

نفت مسجدسلیمان بعد از پایان فصل بیستم با محمود فکری و سیروس پورموسوی برای همکاری به توافق رسید، اما هرکدام بنابه دلایلی از ادامه همکاری منصرف شدند تا فرصت به کمالوند برسد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *