آرای کمیته انضباطی برای متخلفان لیگ دسته اول و فوتسال

18:00 - 22 شهريور 1394
کد خبر: ۷۶۱۰۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص متخلفان لیگ دسته اول فوتبال و فوتسال آرای خود را صادر کرد.
به گزارش گروه ورزشی ، دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و پارسه تهران از سری رقابتهای لیگ دسته اول برگزار شد و از سوی تیم آلومینیوم اراک تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور مسابقه و پرتاب بطری به داخل زمین صورت گرفت. تیم آلومینیوم اراک طبق ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین صادق گشتی، بازیکن آلومینیوم اراک به دلیل فحاشی و رفتار زننده نسبت به داور بازی طبق بند ۴ و ۵ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه برای تیم صنعت نفت آبادان
مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران از سری رقابتهای لیگ دسته اول انجام شد و از سوی بهمن طهماسبی، مربی تیم نساجی مازندران تخلفانی مبنی بر اعتراض مکرر به داور بازی رخ داد که منجر به اخراجش شد.  مربی تیم نساجی طبق بند ۴ ماده ۶۶ به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تیم صنعت نفت آبادان نیز به دلیل فحاشی تماشاگران به داور مسابقه ، این تیم به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای شهدای جلین گرگان
دیدار دو تیم شهدای جلین گرگان و سرمایه گذاری مس کرمان از سری رقابتهای لیگ دسته دوم فوتسال برگزار و از سوی تماشاگران تیم  شهدای جلین گرگان تخلفاتی مبنی بر اهانت و فحاشی نسبت به داوران و پرتاب بطری داخل زمین صورت گرفت. تیم شهدای جلین طبق ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه و محرومیت برای سرپرست تیم دبیری تبریز
دیدار دو تیم تاسیسات دریایی  و دبیری تبریز از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال در تهران برگزار شد و از سوی حبیب کلاشی، سرپرست تیم دبیری تبریز، تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور بازی صورت گرفت. وی با وجود اینکه از حضور در این دیدار محروم بود باز هم در مسابقه حاضر شده و تخلفاتی چون فحاشی به نماینده فدراسیون را انجام داد. کلاشی طبق بند های ۴ و ۵ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین فرزین دبیری به دلیل اعتراض به نماینده فدراسیون و فحاشی، به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *