کومان: لاپورتا زیاد حرف می‌زند!/ اوضاع مالی بارسلونا را درک می‌کنم

6:45 - 23 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۷۶۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پاسخ صحبتهای لاپورتا را در رسانه‎های هلندی داد.

- طبق اعلام روزنامه مارکا، رونالد کومان با رسانه‌ها در هلند صحبت کرده و پیامی را به خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا ارسال کرده است. در حالی که تنها یک سال به پایان قرارداد فعلی او باقی مانده است، آینده کومان در بارسلونا پس از پایان این فصل تا حدودی نامشخص است. اگرچه او می‌داند که روابطش با لاپورتا در چند ماه گذشته بهبود یافته است.

کومان به رسانه هلندی NOS گفت: رابطه من با لاپورتا بهبود یافته است، اما هفته گذشته اتفاقی رخ داد که به نظر من درست نبود. لاپورتا پیشنهاداتی در خصوص حدود اختیارات سرمربی داده است. او بیش از حد صحبت کرد. در حالی بسیاری از مسائل را به صورت خصوصی پیش برد. وقتی رئیسی با مشغله زیاد پرسشی دارد، این نباید در مطبوعات اتفاق بیفتد.

با این حال، در همان مصاحبه، کومان اعلام کرد که از حمایت باشگاه برخوردار است. از زمان شروع کارم در بارسلونا رئیس، بازیکنان، بقیه کارکنان و دیگر اعضای هیئت مدیره بارسلونا پشتیبانم بودند. 

وی تصدیق کرد که می‌خواهد تا پایان ژوئن ۲۰۲۲ در بارسلونا بماند. کومان اعلام کرد وضعیت مالی فعلی بارسلونا را درک می‌کند و معتقد است که آنها تا چند سال دیگر نمی‌توانند با بزرگترین تیم‌های اروپایی رقابت کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *