رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مادر بی‌گناه زیر ضرب و شتم وحشیانه پسر 14 ساله‌اش جان باخت+ تصاویر

14:25 - 21 شهريور 1394
کد خبر: ۷۵۶۰۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- یک پسر نوجوان اهل فلوریدا آمریکا مادر خود را به قتل رساند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، آسوشیتدپرس منتشر کرد: «مایکل داتری» به اتهام قتل مادر خود «پاملا داتری» 53 ساله در خانه‌اش ، بازداشت شد.

براساس گزارش پلیس این پسر نوجوان پس از مورد ضرب و شتم قرار دادن مادر خود با مشت و لگد خودروی شاسی بلند او را دزدید و به میامی گریخت که پس از تعقیب و گریز توسط پلیس بازداشت شد.

اماده نیست

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که داتری پس از به حبس افتادن پدرش «باری داتری»51 ساله در ماه فوریه سال گذشته دچار افسردگی شده به طوری که چند روز قبل از جنایت دست به خودکشی بوسیله خوردن قرص زده و پس از رساندن او به بیمارستان، پزشکان او را مشکوک به افسردگی و داشتن مشکل سلامت روان تشخیص دادند.

پس از این جریان خانواده مایکل ابزار تیز مانند چاقو آشپزخانه را در کمدی به دور از دست او نگه می‌داشتند.

اماده نیست

پلیس در ادامه افزود: در روز جنایت قربانی پیامی را به دختر بزرگتر خود مبنی بر خشمگین شدن مایکل می‌فرستد و از او درخواست کمک می‌کند.

دختر قربانی وقتی در عصر روز حادثه پس از دریافت پیغام مادرش به خانه شان واقع در «جک سنویل» رفت با جسد مادر خود که غرق در خون بود رو به رو شد و با پلیس تماس گرفت.

پلیس از طریق یکی از دوستان مایکل که خبر از حضور او در میامی داد او را پیدا و بازداشت کردند.

وی در هنگام دستگیری اعتراف به قتل مادر خود کرد و به اتهام قتل در زندان نوجوان ها در حبس به سر می برد و بزودی محاکمه خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *