رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قتل هولناک زن بی‌خانمان برای خوشگذرانی مستانه+ عکس

10:02 - 21 شهريور 1394
کد خبر: ۷۵۵۸۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان-جنایت کار استرالیایی پس از کشتن قربانی جسد او را طعمه ماهی‌ها کرد.
اماده نیستبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دیلی میل منتشر کرد: یک مرد اهل استرالیا پس از خفه کردن قربانی خود که یک زن افسرده بود جسد او را در یک رودخانه انداخت تا غذای آبزیان شود .

«پیتر مایکل بردشا» 34 ساله به همراه قربانی خانم «حبل کاتلین نوکس» 34 ساله در آپریل سال 2013 و دیگر مهمانهای هتل «کلم اسکات» در کنار ساحل رودخانه کینگ در حال خوشگذرانی و نوشیدن مشروبات الکلی بودند که جنایت هولناک روی داد.

براساس گزارش پلیس قربانی خانم «نوکس» که با داشتن یک پسر 8 ساله و از دست دادن زندگی قبلی خود از افسردگی شدید رنج می برد و یک بی خانمان بود به همراه دوست جدید خود برای گذراندن تعطیلات به هتلی در نزدیکی ساحل رودخانه رفتند.

جنایت کار مست قبل از ارتکاب به جرم در بین دوستان خود گفته بود که باید از مشکلی که دارم رهایی پیدا کنم و فکر می کنم برای ماهیگیری فردا طعمه ی خوبی پیدا کردم.

پس از آن هنگامی که دیگر مسافران هتل از خوشگذرانی در لب ساحل به اتاق های خود بازگشتند «بردشا» بی رحم با خفه کردن قربانی توسط پیچیدن طنابی به دور گردنش اورا به قتل رساند و پس از دزدیدن وسایلش ، به اتاق هتل بازگشت.

پلیس در ادامه افزود: شاهدین در گزارش خود گفته اند که خانم «نوکس» در لب ساحل در حالی که مست بود فریاد می‌زد که دوست دارم بمیرم و به همه این فلاکت ها پایان دهم.

همچنین دیده شد که جنایت کار در ساعت پایانی شب در حال تمیز کردن صحنه جرم از آثار به جا مانده ی جنایت هولناکش بود .

«برد شا» که پس از ثابت شدن اتهام او در دادگاه محاکمه شد و به اتهام قتل به 19 سال زندانی محکوم شد و خانواده قربانی پس از شنیدن رای دادگاه اظهار رضایت کردند و افزودند که با همه اینها از اینکه هیچ وقت جسد فرزندمان را دریافت نکردیم و هیچ آرامگاهی ندارد همیشه ناراحت هستیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *