سارقان خودرو دستگیر شدند

14:47 - 08 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۳۶۰۷
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف خودروی مسروقه و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در عملیات تعقیب و گریز خبر داد.
- کرم یوسفوند بیان داشت: ساعت ۴ بامداد پنجم شهریور ماه کارآگاهان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده خیابان شوش به یک دستگاه خودرو پراید به همراه ۲ سرنشین مظنون شده که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت به تاریخ هفدهم مردادماه از کلانتری ۱۰۸ نواب می‌باشد.

وی عنوان کرد: کارآگاهان در ادامه با هماهنگی مرکز پیام و استفاده از علائم هشدار دهنده نظیرآژیر، چراغ گردان و بلندگو به راننده خودرو پراید دستور توقف داده؛ لیکن وی پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز وارد خیابان‌های فرعی شده و با حرکات مارپیچی و سرعت بسیار زیاد باعث رعب و وحشت شهروندان و خودرو‌های عبوری می‌گردد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مجددا افسراکیپ راننده خودرو مسروقه را توسط علائم هشدار دهنده دعوت به آرامش و توقف نموده، اما وی اصلا توجهی به این امر نداشته و به فرار به صورت خطرآفرین ادامه و پس از گذشتن چندین خیابان فرعی وارد خیابان مولوی می‌شود.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: افسراکیپ به منظور جلوگیری از فرار و خسارت‌های احتمالی با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیر هوایی در فواصل زمانی و مکانی معین نموده که راننده آن اصلا توجهی نداشته و با سرعت بیشتر به سمت خیابان وحدت اسلامی تغییر مسیر داده و پس از گذشتن مسافتی خودرو را متوقف و به صورت پیاده از محل می‌گریزد.

یوسفوند افزود: در ادامه سریعاً اعضای اکیپ به تعقیب به صورت پیاده ادامه و پس از شیلک تیر هوایی راننده و سرنشین به نام‌های حسن و ناصر دستگیر می‌شوند که ضمنا بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد متهمان دارای سابقه متعدد سرقت خودرو و قطعات آن می‌باشند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: گزارشی در این خصوص تنظیم و خودرو به پارکینگ هدایت و متهمان جهت سیر مراحل قانونی در اختیار اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.
 

برچسب ها: سرقت پلیس آگاهی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *