رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتقام از نامزد سابق با 41 ضربه چاقو + تصاویر

18:20 - 19 شهريور 1394
کد خبر: ۷۵۲۱۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- مرد بی‌رحمی که نامزد سابق خود را با 41 ضربه چاقو به قتل رسانده بود، توسط پلیس دستگیر شد.
اماده نیستبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دیلی میل منتشر کرد: یک مرد 24 ساله اهل " انگلستان" نامزد خود را به قتل رساند.

خانم "ملیسا لیدل" 23 ساله مادر 2 فرزند با مورد ضرب و شتم قرار گرفتن به وسیله یک چاقو در خانه خود جان باخت.

براساس گزارش پلیس قربانی گل فروش که در خانه‌ای واقع در "شیلد جنوبی" به همراه نامزد جدید خود آقای "آنتونی" زندگی می‌کرد در یک حمله وحشیانه در 15 مارس توسط او در 41 مورد اصابت چاقو قرار گرفت و به قتل رسید.

در تحقیقات گسترده تر معلوم شد آنتونی جنایت‌کار که از یک بیماری روانی رنج می‌برد پس از خشم غیر قابل کنترل با لگد زدن به درب خانه به زور وارد شد و با چاقویی که در دست داشت نامزد خود را که در حال صحبت تلفنی با مادر خود بود مورد ضرب و شتم قرار داد.

پلیس در ادامه افزود :جنایت کار قبل از وارد شدن به خانه قربانی در ساعت اولیه صبح با مادر خود تماس گزفت و گفت: که یک فرشته در روی شانه او نشسته و یک دیو بر روی شانه دیگرش و با او سخن می‌گویند.

"رز"  پس از بازداشت شدن به اتهام قتل "ملیسا" در دادگاه "نیوکاسل" به حبس محکوم شد و قبل از آن باید در بیمارستان روانی تحت درمان قرار بگیرد.

همچنین مشخص شد که این جنایت کار قبلا نیز به اتهام رفتار وحشیانه خود در عموم بازداشت شده و به دنبال آن بررسی پزشکان تشخیص به مشکل سلامت روان او داده شد و به خانواده او توصیه کردند تا برای درمان او اقدام کنند اما با سهل انگاری آنها، این جوان بیمار مرتکب  از بین بردن زندگی یک مادر بی‌گناه و یتیم کردن پسر 5 ساله و دختر یک ساله او شد .


برچسب ها: پلیس حوادث قتل غربی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *