رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تازه عروس و داماد جنایتکار به مرد جوان سم خوراندند + عکس

17:01 - 18 شهريور 1394
کد خبر: ۷۵۱۶۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- تازه عروس و داماد جنایتکاری که پس از نزاع با مرد 26 ساله او را مورد ضرب و شتم قرار داده و در دهانش سم ریختند، به زودی محاکه خواهند شد.
اماده نیست
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دیلی میل منتشر کرد: یک زوج اهل استرالیایی به قتل یک مرد 26 ساله متهم شدند.

خانم «ریانون بلودورث» 23 ساله و آقای «ترنت ارینگتون» 29 ساله اهل سیدنی استرالیا به قتل هم خانه خود آقای «جی کرین» 26 ساله متهم شدن .

براساس گزارش پلیس جنایتکار ارینگتون که به تازگی با «لیزا» نامزد شده بود به همراه قربانی در یک آپارتمان مشترک در سیدنی زندگی می کرد و در روز جنایت ، پس از یک نزاع با قربانی در گیر شدند و اریگتون با همدستی نامزد خود آقای کرین را مورد ضرب و شتم قرار داند به طوری که هنگام رسیدن پلیس به محل جنایت جوی خون جاری بود =.

پلیس در ادامه افزود: این زوج جنایت کار پس از به قتل رساندن قربانی یک نوع مایع سفیدکننده شمیایی(سم) را در گلوی او که نفس های اخرش را می‌کشید، ریختند سپس جسد کرین را بر روی تخت  اتاق خوابش انداختند و از آنجا گریختند.

بلودورث بی‌رحم پس از مشاهده شدن در دوربین‌های اطراف ساختمان توسط پلیس بازداشت شد و همسر او نیز 12 ساعت بعد دستگیر شد و این دو در دادگاه روز سه شنبه به اتهام قتل در دادگاه حاضر شدند و دستور انتقال انها به حبس به عنوان مجرم صادر شد.

گفتنی است، متهمان پس از مشخص شدن جزئیات این جنایت هولناک و انگیزه آنان و ارائه مدارک لازم به دادگاه  محاکمه خواهند شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *