رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معاون استاندار تهران: هیچ مشکل اجرایی در برگزاری انتخابات خرداد ماه نداشتیم

13:02 - 01 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۵۰۰
معاون سیاسی استاندار تهران با بیان اینکه در انتخابات شورا‌های شهر انتخابات ۶ شهر باطل شد، گفت: از نظر اجرا هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات نداشتیم.
- «شکرالله حسن‌بیگی» صبح امروز در جلسه افتتاح طرح‌های عمرانی استان تهران در هفته دولت گفت: بجاست به‌مناسبت هفته دولت، درباره علت این نامگذاری تدبر‌ی کنیم و تلنگری به‌خود بزنیم که چگونه نام و یاد شهید رجایی ماندگار شد.

معاون سیاسی استاندار تهران با بیان اینکه شهید رجایی زندگی ساده‌ای داشت، افزود: رجایی خدمت رسانی بی‌منت و با صداقت، همراه با درستکاری داشت و مردم را محرم می‌دانست و مشکلات را به زبان ساده برای مردم تشریح می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: تعهد و تدین شهید رجایی باعث انجام کار شبانه روزی او برای مردم شده بود. حفظ روحیه انقلابی از سوی شهید رجایی باعث شد که تبدیل به الگوی همه مدیران شود.

حسن‌بیگی با اشاره به برگزاری چهار انتخابات در خردادماه در استان تهران گفت: در انتخابات سال ٩٨ رتبه استان تهران از ٢٨ به ۴ رسید و قطعا این رتبه مجددا بهتر شده است.

معاون سیاسی استاندار تهران با اشاره به اینکه حتی یک صندوق رای هم در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و میاندوره‌ای مجلس ابطال نشد، گفت: در هیچ کجای استان در زمان برگزاری انتخابات درگیری ایجاد نشد.

حسن‌بیگی با بیان اینکه در انتخابات شورا‌های شهر تنها ۶ شهر انتخاباتش باطل شد، افزود: از جهت اجرا هیچ مشکلی نداشتند و در کنار این‌ها حواشی‌ای مطرح شد که به طور مثال یک جا رای خرید و فروش شد.

معاون سیاسی استاندار تهران گفت: ٣٠ جلسه ستاد انتخابات برگزارشد و انتخاباتی در تراز استان تهران برگزار شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *