علیزاده: قیمت‌های ارائه شده در فصل نقل و انتقالات وحشتناک است/ تراکتور و کیانی درخواستی نداشته‌اند

8:45 - 24 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۳۲۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت: قیمت‌های ارائه شده در فصل نقل و انتقالات وحشتناک است.

علی علیزاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد مس رفسنجان در فصل نقل و انتقالات، اظهار داشت: به خاطر قیمت‌های نجومی که بازیکنان می‌گویند نتوانسته‌ایم با بازیکنان مدنظرمان توافق کنیم. در حال حاضر فقط با سیدمهدی حسینی توافق کرده‌ایم که به صورت رسمی اعلام شده است. از دستگاه‌های نظارتی خواهشمندیم به موضوع قیمت‌های بازیکنان در فصل نقل و انتقالات ورود کنند. واقعاً قیمت‌های ارائه شده وحشتناک است. اکثریت تیم‌های لیگ برتری بازیکن جدیدی جذب نکرده‌اند که این مسئله گواه وضعیت وحشتناک قیمت‌ها است.

وی افزود: با اینکه مس رفسنجان باشگاه صنعتی است، اما میزان بودجه و هزینه کرد تیم مشخص است. اینطور نیست که هر قمیتی به ما ارائه شود با آن توافق کنیم. از طرف دیگر وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده است بر اساس تورم ۳۰ درصد به مبلغ قرارداد بازیکنان اضافه شود. این مبلغ از سقف قرارداد مدنظر باشگاه مس رفسنجان بالاتر می‌رود بنابراین تیم ما توان تامین چنین هزینه‌هایی را ندارد. امروز مهدی تارتار سرمربی ذوب‌آهن اعلام کرد این باشگاه توان پرداخت قیمت‌های ارائه شده را ندارد بنابراین فقط مس با این موضوع مشکل ندارد.  در واقع قیمت‌های پیشنهاد با توان مالی باشگاه‌ها همخوانی ندارد.

معاون فنی مس رفنسجان تصریح کرد: ربیعی دو لیست از بازیکنان مدنظرش به ما داده است، اما قیمت‌هایی که مطرح می‌شود به هیچ وجه منطقی نیست. با این اوصاف ناچار می‌شویم به سراغ بازیکنان دسته پایین‌تر برویم. بعضی بازیکنان تمدیدی مس  تا ۳ برابر دستمزد خودشان را درخواست داده‌اند. ما به همه این بازیکنان اعلام کردیم پرداخت چنین مبلغی در توان مس نیست. با این روند قیمتی فصل بعد بازیکن معمولی، ۱۰ میلیارد تومان درخواست خواهد کرد. 

علیزاده در پاسخ به اینکه آیا باشگاه تراکتور برای مهدی کیانی درخواست رسمی ارسال کرده است، عنوان کرد: در فوتبال حرفه‌ای هر انتقالی بر اساس عُرف و قانون صورت می‌گیرد. کیانی تحت قرارداد باشگاه مس رفسنجان است بنابراین یا باید خود بازیکن درخواست بدهد یا اینکه باشگاه مدنظر. تاکنون باشگاه تراکتور درخواستی ارسال نکرده است و خود کیانی هم مطلبی مطرح نکرده است. کیانی تحت قرارداد تیم مس است و او ۱۰۰ درصد سال بعد در ترکیب مس خواهد ماند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با پیمان رستمی، آقای گل لیگ یک ارتباط داشته است، گفت: خیر این موضوع را تکذیب می‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *