اقامه عزاداری در ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) با رعایت کامل دستورالعمل‌ها

20:24 - 19 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۸۴۷۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مراسم عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدا... الحسین (ع) در یگان‌ها و کوی‌های سازمانی نیروی پدافند هوایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

- بنا به اعلام روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، حجت الاسلام محمد عدیده معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: برنامه‌های بزرگداشت دهه اول ماه محرم در تهران و سراسر کشور در یگان‌های نیروی پدافند هوایی برنامه ریزی و در دهه اول ماه محرم در مساجد و حسینیه‌ها و و تکایای پادگان‌ها و کوی‌های سازمانی برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: بخاطر شیوع ویروس کرونا مجالس عزاداری در فضا‌های باز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهند شد. ما باید شعائر محرم را حفظ کنیم ان شا الله با رعایت کامل مسائل بهداشتی هم سلامت محبین اهل بیت (ع) را حفظ کرده و هم نگذاریم که آسیبی به اقامه عزاداری‌ها برای سید الشهدا (ع) وارد شود.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی پدافند هوایی با اشاره به گسترش فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی به علت وجود محدودیت‌های کرونایی ادامه داد: امسال در بخش فضای مجازی طرح‌های فرهنگی مناسبی در نظر گرفته شده اند که برگزاری طرح منبر مجازی، اجرای طرح هر خانه یک هیئت، پویش ما ارتش امام حسینیم، تولید و انتشار کلیپ‌های مداحی، تولید و انتشار پوستر‌ها و عکس نوشته‌های محرمی و اجرای مسابقات فرهنگی (مسابقه مداحی برای جوانان و نوجوانان و ...) از جمله این برنامه‌ها هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *