رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سجاد در کنار عماد رضا؛ مهاجم سپاهان بهترین آقای گل ایران می‌شود؟

9:23 - 26 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۷۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم سپاهان شانس این را دارد تا عنوان‌های مهمی را به خود اختصاص دهد.

- سجاد شهباززاده مهاجم ۳۱ ساله سپاهان در درخشان‌ترین فصل فوتبالی خود قرار دارد و تا اینجا ۱۹ گل در لیگ برتر به ثمر رسانده و از حالا آقای گلی خود در لیگ بیستم را قطعی کرده است.

سجاد با نفر دوم فهرست برترین گلزنان لیگ امسال (قاسمی نژاد، منشا و عباس زاده) ۸ گل فاصله دارد و بعید است بازیکنی در ۳ بازی باقی مانده بتواند ۹ گل بزند و بعید است شهباززاده هم نتواند کاری در این ۳ هفته انجام دهد.

سجاد شهباززاده چهارمین آقای گل سپاهانی تاریخ فوتبال ایران پس از ادموند بزیک، عماد رضا عراقی و کی‌روش استنلی برزیلی خواهد بود. ادموند بزیک در فصل ۸۲-۱۳۸۱ با ۱۳ گل، عماد رضا در فصل ۸۹-۱۳۸۸ با ۱۹ گل و کی‌روش در فصل ۹۸-۱۳۹۷ با ۱۶ گل آقای گل لیگ فوتبال ایران شدند. شهباززاده با ۱۹ گلی که زده فعلاً با رکورد عماد رضا برابر شده و می‌تواند با افزایش رکوردش بهترین آقای گل سپاهانی فوتبال ایران لقب بگیرد.

 

سجاد در کنار عماد رضا؛ مهاجم سپاهان بهترین آقای گل ایران می‌شود؟

شهباززاده می‌تواند رکورد بسیار بزرگتری هم بر جای بگذارد. این مهاجم اردبیلی اگر بتواند در ۳ بازی باقی مانده سپاهان ۵ گل بزند و ۲۴ گله شود رکورد رضا نوروزی در فصل ۹۰-۱۳۸۹ را می‌شکند و بهترین آقای گل تاریخ فوتبال ایران خواهد شد. او تا همین جای کار هم از رکورد آقای گلی مهدی طارمی، کریم انصاری فرد، محسن خلیلی، مهدی رجب زاده و علی دایی در لیگ برتر پیشی گرفته و هم چنان می‌تواند بهتر هم شود.

سپاهان در کورس قهرمانی لیگ بیستم با پرسپولیس رقابت دارد و در ۳ بازی باقی مانده به مصاف پدیده، ذوب آهن و استقلال خواهد رفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *