رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حماس اقدام ضد فلسطینی دو شرکت گوگل و اپل را محکوم کرد

20:29 - 09 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۶۶۲
دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه در بیانیه‌ای اقدام جدید شرکت‌های گوگل و اپل در حذف نام فلسطین از روی نقشه‌ها را محکوم کرد.

-دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه، با انتشار بیانیه‌ای به اقدام جدید شرکت‌های گوگل و اپل در حذف نام فلسطین از روی نقشه‌ها واکنش نشان داد و اعلام کرد: به محکوم کردن اقدام این دو شرکت در حذف نام فلسطین از برنامه ناوبری و جایگزین کردن آن با نام اسرائیل می‌پردازیم. این رفتار خصمانه علیه ملت فلسطین و حقوق آن و مغایر با قطعنامه‌ها و موازین بین المللی و جانبداری از اشغالگران است که نیازمند تحرک جدی از سوی ملت ما و همه حامیان آرمان فلسطین است.

 در ادامه این بیانیه همچنین اعلام شده است: این بخشی از جنگی است که اشغالگران و شرکای آن علیه آرمان فلسطین و اصول ملی ما آغاز کرده‌اند. این گامی جدید به منظور نابودی حقوق و اصول ما است. این دو شرکت سال گذشته پس از مخالفت‌های شدید و دعوت تحریم آن عقب نشینی کردند.

دفتر رسانه‌ای دولت غزه نیز در این خصوص اعلام کرد: ما خواهان صرف نظر کردن این دو شرکت از این اقدام شان هستیم و اینکه از ملت ما عذرخواهی کنند. ما خواهان حمایت گسترده به منظور بازگردانیدن نام فلسطین هستیم و اینکه با ابزار تحریم یا دیگر شیوه‌ها به این شرکت‌ها فشار وارد شود.

حماس همچنین از فلسطینی‌های مقیم آمریکا خوستار شکایت علیه این شرکت‌ها شد.


برچسب ها: حماس شرکت گوگل

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *