آخرین وضعیت اخباری در تراکتور/ ناراحتی پرشورها از خطیبی

12:11 - 05 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۱۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور از لیست تیمش مقابل شهرخودرو خط خورد.

- طبق برنامه تیم‌های فوتبال شهرخودرو و تراکتور از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (۵ تیر ماه سال جاری) در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. تراکتور در حالی راهی مشهد شد که محمدرضا اخباری، دروازه‌بان اول این تیم در کاروان تیمش حضور ندارد. پیش از این در خرداد ماه سال جاری خطیبی به خاطر اعتقاد به عملکرد دروازه‌بانش، حتی مجوز خروج وی از تمرین تیم ملی و اسکوچیچ را در کیش گرفت. تنها بازیکن ملی‌پوش تراکتور در اوج شگفتی خودش را به دربی تبریز رساند و گلر اصلی تیمش باقی ماند.

اما بعد از بازی سوپرجام در تهران شرایط پرشورها تغییر کرده است. دروازه‌بان یک تراکتور، در لیست تیمش مقابل شهر خودرو حضور ندارد و  هواداران بابت این موضوع به شدت ناراحت هستند. عده‌ای معتقدند اخباری هم مانند مهدی تیکدری و سعید واسعی از لیست تیمش تا انتهای فصل خارج شده است.

با این وجود بررسی‌ها حکایت از آن دارد که اخباری مصدوم نیست و صرفاً برای این بازی در لیست تیمش حضور ندارد. ماجرا از این قرار است که کادرفنی تراکتور حبیب فرعباسی را در ترکیب اصلی مقابل شهرخودرو قرار داده و اخباری از این موضوع ناراحت است. اخباری به مشهد نرفته تا خودش را آماده بازی ذوب‌آهن کند و به خاطر جابه‌جایی بین شهرها دچار خستگی نشود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *