روشن: مشکلات خانوادگی را در رسانه‌ها مطرح نمی‌کنند/ چرا مدیر پرسپولیس که قهرمان می‌شود، تغییر می‌کند؟

13:39 - 08 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۰۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سوال من اینجاست پرسپولیس که در این سال‌ها خوب نتیجه گرفته چرا مدیران این تیم در سال‌های اخیر دائم عوض می‌شوند؟

حسن روشن در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی استقلال در ۲ بازی اخیر مقابل گل‌گهر سیرجان و شهر خودرو خراسان، اظهار داشت: استقلال با توجه به شرایطی که پیرامون تیم وجود دارد در این ۲ مسابقه نتایج خوبی کسب کرده است. اما وضعیتی که اطراف تیم وجود دارد و شرایط اولیه فراهم نیست، واقعاً نمی‌توان درباره ابعاد فنی صحبت کرد.

وی افزود: اگر واقعاً می‌خواهند سرمربی را عوض کنند؛ اینطور نه مربی می‌آورند نه مربی می‌برند. اگر مجیدی را نگه دارند به خاطر مشکلات تیم بیشتر اذیت می‌شود؛ اما اگر برود در اوج از تیم جدا شده است. مجیدی زمان شروع همکاری با تیم قرارداد امضا کرده است. قرارداد هم برای روز‌های خوشی نیست که برای روز اختلاف و دعوا است. بر اساس همان قرارداد قطع همکاری یا ادامه همکاری بدهند.

روشن پیرامون اختلاف بین مجیدی و  علی‌نژاد معاون وزیر ورزش تصریح کرد: کاری به حرف مجیدی ندارم، اما علی‌نژاد حق ندارد درباره استقلال صحبت کند، چون تیم مدیر و هیئت مدیره دارد. اگر مشکلی با مجیدی دارند هیئت مدیره و مدیران باشگاه به او مکتوب اعلام کنند. حرف‌های مددی علیه مجیدی مانند این بود که فرزندی با خانواده‌اش مشکل پیدا کرده، در مطبوعات علیه آنها صحبت کند. اگر امکانات فراهم بود مجیدی قطعاً ناراحت نمی‌شد.

پیشکسوت استقلال درباره عدم ثبات مدیران سرخابی عنوان کرد: استقلال و پرسپولیس ویترین فوتبال ایران هستند؛ وقتی حال این دو تیم خوب باشد، حال تیم ملی خوب است. سوال من اینجاست پرسپولیس که در این سال‌ها خوب نتیجه گرفته چرا مدیران این تیم در سال‌های اخیر دائم عوض می‌شوند؟ به خاطر اینکه یکسری زیرساخت‌ها و مسائل اولیه در سرخابی‌ها فراهم نیست و مدیران بعد بروز مشکلات تغییر می‌کنند. ثبات مدیریتی در این تیم‌ها بیشتر می‌تواند کمک کند به شرط اینکه مدیران انتخاب شده، واقعاً تخصص این کار را داشته باشد.


برچسب ها: استقلال حسن روشن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *