رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عارف: توصیه جریان اصلاحات به همه مردم حضور حداکثری است

8:25 - 28 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۳۸۱۳
رئیس فراکسیون امید مجلس دهم گفت: جریان اصلی انقلاب اصولگران و اصلح طلبان دغدغه مشترک دارند و دغدغه آن‌ها مردم و نظام است. توصیه جریان اصلاحات به همه مردم حضور حداکثری است.

- محمدرضا عارف، پس از انداختن آرای خود به صندوق در شعبه اخذ رای حسینیه جماران در جمع خبرنگاران، گفت: نظام ما نظام جمهوری اسلامی است، خود جمهوریت نظام یعنی حضور مردم و حضور مردم یعنی انتخابات و انتخابات هم طبیعتا صندوق‌های رای است.

وی افزود: امیدواریم مردم با حضور و شرکت در انتخابات حرف آخر را بزنند و منتخبین آن‌ها در راستای منویات امام راحل (ره) و رفع مشکلات مردم، حرکت کنند.

رئیس فراکسیون امید مجلس دهم در پاسخ به سئوالی در مورد اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: مردم صاحب انقلاب هستند و باید منویات آن‌ها از طریق صندوق رای و در چارچوب قانون اساسی پیاده و دنبال شود. 

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه گفته شده برخی از اصلاح طلبان می‌خواهند در پای صندوق رای حضور پیدا نکنند، نظر شما در این زمینه چیست؟ بیان داشت: چرا موضوع را جناحی می‌کنید؟ جریان اصلی انقلاب اصولگران و اصلح طلبان دغدغه مشترک دارند و دغدغه آن‌ها مردم و نظام است. توصیه جریان اصلاحات به همه مردم حضور حداکثری است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *