دومین مرحله رزمایش اقتدار ثارالله آغاز شد

9:45 - 12 شهريور 1394
کد خبر: ۷۲۹۸۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان - دومین روز از رزمایش ثارالله با حضور سردار سلامی و علی اکبر صالحی آغاز شد.
دومین مرحله رزمایش اقتدار ثارالله آغاز شدبه گزارش خبرنگار سیاسی میزان، دومین روز از همایش اقتدار ثارالله با شرکت بیش از 50 هزار نفر از بسیجیان تهران بزرگ با هدف نمایش اقتدار و  آمادگی های دفاعی و امنیتی برای مقابله با تهدیدات احتمالی امروز صبح با حضور سردار سلامی جانشین کل سپاه، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و برخی از مقامات لشکری و کشوری در بوستان ولایت آغاز شد.

گفتنی است این رزمایش که دیروز عصر با پیام سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه از ساعت 14 روز چهارشنبه آغاز به کار کرده است قرار است تا روز پنجشنبه ساعت 20 و 30 دقیقه ادامه داشته باشد.

در این رزمایش  6قرارگاه جمعی ثارالله در 4 مرحله در ابعاد گوناگون امنیتی به اجرای رزمایش خواهد پرداخت.

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه با حضور در این تجمع در حال سان دیدن از یگانهای حاضر در میدان است و برخی بسیجیان این گردان‌ها نیز به اجرای تمرینات میدانی از جمله عملیات راپل پرداختند.

عملیات رزم طوفان. تمرین چک و خنثای بمب، رهایی گروگان و عملیات اسپای از بالگرد از دیگر برنامه‌هایی بود که توسط بسیجیان در این تجمع انجام شد.


در روز دوم این رزمایش سردار سلامی از نیروهای در میدان دیدن کردند و بعد از این مراسم سردار شعبانی جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله به ارائه گزارشی از نحوه اجرای رزمایش پرداخت.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *