فولاد در انتظار شوک نکونام

0:45 - 11 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۸۶۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شاگردان نکونام بعد از ثبت دومین شکست لیگ برتری در یک ماه اخیر، روز‌های خوبی را سپری نمی‌کنند.

فولاد خوزستان با جواد نکونام یکی از منسجم‌ترین و منظم‌ترین تیم‌های لیگ بیستم هست. آنها پیش از سفر به عربستان و برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، در لیگ برتر تنها سه شکست را تجربه کرده بودند. از ۳ شکست آنها دو مسابقه مقابل سرخابی‌ها بوده و یک شکست باقیمانده مربوط به نفت مسجدسلیمان است. از آنجا که پنجره نقل و انتقالاتی فولادی‎ها بسته بود و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، در گروه سختی قرار داشتند، از این بابت نمی‌توان خرده‌ای به عملکرد فولادی‌ها گرفت. چرا که السد قطر با هزینه نجومی‌اش و حتی در حضور ژاوی مجبور به وداع از رقابت‌ها شدند.

 خرده‌ای که امروز به فولاد وارد می‌شود، عملکرد این تیم (در لیگ برتر) بعد از بازگشت به ایران است. شاگردان نکونام در ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ به کار خود در لیگ قهرمانان آسیا پایان دادند. آنها بعد از بازگشت به ایران در مدت تقریبا یک ماهه، دو باخت در کارنامه خود ثبت کردند.

به نظر می‌رسد فولادی‌ها هنوز نتوانسته‌اند از شوک نتایج لیگ قهرمانان آسیا خارج شوند. به این مورد اعلام لیست تیم ملی را هم اضافه کنیم، هیچکدام از بازیکنان شاخص فولاد جایی در لیست اسکوچیچ و دستیارانش نداشتند. از طرف دیگر روند جدول طوری پیش رفته است که مدعیان اصلی قهرمانی سپاهان و پرسپولیس هستند؛ بنابراین کاهش انگیزه فولاد خیلی محسوس است. با این تفاسیر به نظر می‌رسد فولاد نیازمند شوک از سوی جواد نکونام و دستیارانش است تا دوباره به روزهای خوب خود در لیگ برتر ادامه بدهند.

گفتنی است تیم فولاد خوزستان با نتیجه دو بر صفر از سایپا در دیدار معوقه هفته بیست‌و یکم لیگ برتر شکست خورد. فولادی‌ها در حال حاضر با ۳۱ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *