رونمایی از سردیس دو پیشکسوت سپاهان

21:38 - 08 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۸۵۸۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
همزمان با روز بزرگداشت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، در مراسمی از سردیس دو تن از چهره‌های شاخص سپاهان و شاهین؛ محمود حریری و محمود یاوری رونمایی شد.

- همزمان با روز بزرگداشت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، مراسمی با هدف بزرگداشت دو تن از پیشکسوتان باشگاه سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد.

محمدرضا ساکت، مدیر عامل باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار میزان اظهار کرد: امروز در تقویم به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نام گرفته است و به همین مناسبت تصمیم به تجلیل و بزرگداشت دو تن از چهره‌های شاخص سپاهان و شاهین؛ محمود حریری و محمود یاوری گرفتیم.

وی افزود: در همین راستا سردیس هر دو پیشکسوت که شاگردان زیادی را در جامعه فوتبال پرورش دادند، در ورزشگاه نقش جهان نصب و برای همیشه به یادگار قرار داده شد.

ساکت با تاکید بر حفظ نقش فرهنگی این باشگاه همگام با ورزش اذعان کرد: باشگاه سپاهان همواره در جهت تکریم یاد و نام بزرگان فوتبال، مخصوصا پیشکسوتان سپاهان پیشرو بوده و جوانان امروز و فردا باید بدانند که فوتبال ما مدیون تلاش افرادی‌ست که در گذشته حضور داشته‌اند.

در این برنامه که با حضور کادر فنی باشگاه سپاهان و مقاماتی همچون نماینده مردم اصفهان در مجلس و مدیران سایر ارگان‌ها در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد، فرزندان محمود حریری و محمود یاوری و همچنین آرمناک پطروسیان، دروازه‌بان اسبق سپاهان به یاد این دو پیشکسوت به سخنرانی پرداختند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *