ایران رشد اقتصادی بزرگی در مراحل بعد از توافق در پیش دارد

14:48 - 10 شهريور 1394
کد خبر: ۷۲۴۹۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان-رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران رشد اقتصادی بزرگی در مراحل بعد از توافق در پیش دارد، گفت: دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل خط مقدم کار دیپلماسی است.
ایران رشد اقتصادی بزرگی در مراحل بعد از توافق در پیش دارد /دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل خط مقدم کار دیپلماسی استبه گزارش ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر به نیویورک در دیدار با سفیر و کارشناسان نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل با قدردانی از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به ویژه محمد جواد ظریف اظهارکرد: بدخواهان و رژیم صهیونیستی نمی خواهند کار محقق شود ولی با تلاش‌هایی که صورت گرفته است جمهوری اسلامی ایران رشد اقتصادی بزرگی در پیش دارد.

وی افزود: باید در اجرای برنامه جامع اقدام مشترک دقت کافی صورت گیرد تا صدمه‌ای به کشور وارد نشود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حجم و جنس کار ما با سازمان ملل در دوره جدید فرق می‌کند، تصریح کرد: گزارش‌های مغرضانه حقوق بشر علیه ایران از مواردی است که می‌توان با کار کارشناسی آن را خنثی کرد.

لاریجانی دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل را خط مقدم کار دیپلماسی دانست و تاکیدکرد: کار این دفتر در مقطع کنونی بسیار مهم است و باید با تلاش مضاعف بدنبال تجربه و تخصصی‌تر شدن کار در این حوزه بود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *