رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رأفت: حواشی پرسپولیس باید مدیریت شود/ انتظارم از وریا بیشتر بود

11:13 - 26 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۴۵۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دربی ۹۵ گفت: نیمه اول خیلی خوب نبودیم، اما در نیمه دوم با تعویض‌های خوب گل محمدی، فاصله و شکاف بین خطوط تیم پر شدند و درصد مالکیت و سرعت انتقال توپ سرخ‌ها افزایش یافت.

پایان رأفت مهاجم اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با میزان در خصوص دربی ۹۵ پایتخت اظهار داشت: ابتدا به هواداران، بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم. نیمه اول خیلی خوب نبودیم، اما در نیمه دوم با تعویض‌های خوب گل محمدی، فاصله و شکاف بین خطوط تیم پر شدند و درصد مالکیت و سرعت انتقال توپ سرخ‌ها افزایش یافت. این بازی کلا دو سه موقعیت داشت که پرسپولیسی‌ها بهتر استفاده کردند.

وی در خصوص زوج مغانلو و آل‌کثیر گفت: آنها تلاش زیادی کردند و بازی حساب شده‌ای ارائه دادند و ان‌شاءالله با همین روند ادامه دهند. در این مدت از نظر روحی و فنی به خوبی با آل کثیر کار شده است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازیکنان استقلال عنوان کرد: انتظارم از وریا غفوری به عنوان یک ستاره‌ی باتجربه خیلی بیشتر بود. در استقلال مسعود ریگی بازی خیلی خوبی داشت. تعویض‌های خوب یحیی باعث شد کنترل بازی در دست ما باشد و پرسپولیسی‌ها با دوندگی بالا بازیکنان استقلال را از جریان بازی خارج کردند.

مهاجم اسبق سرخ‌ها در خصوص حواشی آخر بازی خاطرنشان کرد: داور ۵ دقیقه وقت اضافه گرفته بود و از زمان قانونی مسابقه چندثانیه گذشته بود و بازی باید زودتر از این‌ها تمام میشد. باید بزرگ‌تر‌های تیم با بازیکنان صحبت کنند تا شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم. ۸ بازی سخت پیش رو داریم و امیدوارم این مسائل مدیریت شوند تا پرسپولیس با این حواشی از هدف خود که پنجمین قهرمانی پیاپی است دور نشود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *