مسئولان نباید با اظهارات خود نهادها را زیر سوال ببرند

15:40 - 10 شهريور 1394
کد خبر: ۷۲۳۵۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر حرکت برخی افراد داخل کشور در مسیر دشمن گفت: مسئولان باید دقت کنند که با اظهاراتشان نهادها را زیرسوال نبرند و همچون خارج‌نشینان علیه همدیگر حرفهایی نزنند که حقوق افراد ضایع شود.
مسئولان نباید با اظهارات خود نهادها را زیر سوال ببرندحسن کامران عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی میزان در مورد حرکت برخی افراد داخل کشور در مسیر دشمن اظهارکرد: انسان‌ها وقتی اسیر دنیا شوند از مسیر منحرف می‌شوند تا جاییکه برخی برای یک رای بیشتر سر مردم را شیره می‌مالند.

وی افزود: آنچه مسلم است قدرت شیرین است تاجاییکه برخی برای تصاحب کرسی قدرت خواسته یا ناخواسته از تاکتیک دشمن هم بهره می‌برند و اقدام به جریان‌سازی می‌کنند و بعد از تحقق اهدافشان از مردم فاصله گرفته و شهدا را هم فراموش می‌کنند و برای تصاحب قدرت دین خود را هم می‌فروشند و تبدیل به مزدور می‌شوند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درمورد برخی که با تظاهر به  دینداری اقدام به فریب مردم می‌کنند، تصریح کرد: برخی افراد بی‌بصیرت با قرارگیری در قالب اسلام آمریکایی دست به اقدامات خلاف مصالح نظام می‌زنند دراینجا این نکته لازم به ذکر است که شمر هم جانباز بود و طلحه و زبیر هم رزمنده بودند ضمن اینکه فراموش نکنیم که امام خمینی(ره) فرموده بودند حفظ نظام مهم‌تر از نماز و روزه است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس در انتقاد به عملکرد برخی مسئولان تاکیدکرد: با توجه به اینکه به انتخابات نزدیک می‌شویم مسئولان باید دقت کنند که با اظهاراتشان نهادها را زیرسوال نبرند و همچون خارج‌نشینان علیه همدیگر حرفهایی نزنند که حقوق افراد ضایع شود و اگر نتیجه استعلام درمورد جناحی خاص مثبت بود ولو مخالف جناحشان باشند از حقوق آنها دفاع کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *