رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش عضو سابق شورای شهر به خبر ادغام اداره ایثارگران و رفاه شهرداری

15:18 - 04 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۱۹۳۶۶
عضو هیئت رئیسه چهارمین دوره شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد ادغام اداره کل ایثارگران با اداره رفاه برای مسئولان شهرداری به معنی گم کردن سرنخ حل مشکل های ایثارگران است.

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه چهارمین دوره شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با میزان با اشاره به لزوم اهمیت به خانواده شهدا و ایثارگران در شهر تهران اظهار کرد: یکی از قشرهایی که بسیار برای کشورما عزیز و قابل احترام است خانواده ایثارگران و خانواده شهدا است و مدیریت شهری باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش قدم شود؛ لذا ادغام کردن اداره کل امور ایثارگران با دیگر بخش های شهرداری کار صحیحی نیست.

وی افزود: اداره کل امور ایثارگران یک نهاد خدمت رسان به خانواده شهدا و ایثارگران مشغول در شهرداری تهران است و باید گفت جامعه آماری افراد فعال در این حوزه در شهرداری بسیار بالاست.

عضو هیئت رئیسه چهارمین دوره شورای شهر تهران بیان کرد:  حتی اگر در حوزه مدیریت اداره کل ایثارگران بتواند نزدیک به رفاه باشد، اما باید به این موضوع توجه شود که مخاطب‌ها و نیاز‌های آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد:  ادغام اداره کل ایثارگران می‌تواند موجب نادیده گرفته شدن بخش‌هایی از ایثارگران باشد.

قناعتی تاکید کرد: پیشنهاد ادغام اداره کل ایثارگران با اداره رفاه برای مسئولان شهرداری به معنی گم کردن سرنخ حل مشکل های ایثارگران است.

عضو هیئت رئیسه چهارمین دوره شورای شهر تهران بیان کرد: رسیدگی به امور ایثارگران باید بیشتر شود و ادغام کردن امور ایثارگران با رفاه کار کارشناسی به نظر نمی‌رسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *