رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دختربچه 11 ساله 2 برادرش را کشت/ خودکشی به دستور شیطان

14:16 - 08 شهريور 1394
کد خبر: ۷۱۶۱۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- یک دختر 11 ساله اهل "مکزیک" پس از کشتن دو برادر کوچک خود دست به خودکشی زد.
دختربچه 11 ساله 2 برادرش را کشت/ خودکشی به دستور شیطان
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دیلی میل منتشر کرد: «تروبلد فرناندا کروز» که گفته می‌شود از یک بیماری روانی به نام «اسکیزو فرین» رنج می‌برد، برادرهای سه ماهه و سه ساله خود را به قتل رساند.

براساس گزارش پلیس، «فرناندا» در خانه خود که واقع در شهر «کیوداد مادرو» بود ابتدا برادر سه ساله خود را خفه کرد و چند روز بعد با گذاشتن یک بالشت بر روی صورت برادر سه ماهه خود در هنگام خواب، باعث خفگی او شد این دختر پس از آن مبادرت به خودکشی به‌وسیله خوردن قرص کرد.

وقتی او را بیهوش به بیمارستان انتقال دادند و تحت درمان قرار گرفت در گزارش خود به پلیس که از او علت خودکشی‌اش را پرسیدند پاسخ داد که برادر‌هایش را به قتل رسانده و از آنجایی که ناراحت بود برای پیوستن به قربانیان اقدام به خود کشی کرد.

در تحقیقات گسترده‌تر پلیس معلوم شد این دختر بچه که خود از بیماری روانی رنج می‌برد تحت تأثیر ذهن بیمار خود دست به این جنایت زده است.

پدر او «جوز لوئیز» و مادرش خانم «فابینولا» در گزارش خود گفتند: او بار‌ها گفته بود که با یک سایه سخن می‌گوید و ادعا می‌کرد که شیطان است اما ما فکر نمی‌کردیم که مشکل او انقدر جدی باشد.

 «فرناندا» همچنین افزود که شیطان از من خواست تا برادر‌هایم را بکشم و بعد از آن برای رسیدن به آن‌ها به من دستور داد تا خودکشی کنم.

همچنین برادر ۹ سالهٔ او «مرلی کروز» پس از این حوادث، که در بیمار و پریشان حال شد به بیمارستان برده شد و گفت: که از رفتن به خانه و زندگی با «فرناندا» وحشت دارد و می‌ترسد که «فرناندا» او را نیز بکشد.

 «فرناندا» برای تحت درمان قرار گرفتن به یک بیمارستان روانی فرستانده شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *