رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قتل فجیع نوجوان 17 ساله به‌خاطر مواد مخدر/ دانش‌آموزان جنایتکار جسد قربانی را سوزاندند+تصویر

11:15 - 07 شهريور 1394
کد خبر: ۷۱۲۶۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- چهار دانش‌آموز اهل "فلوریدا" یک پسر 17 ساله را به طرز وحشتناکی به قتل رساندند.
///////////آماده نیستبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دیلی میل منتشر کرد:چهار دانش آموز اهل فلوریدا در آمریکا یک پسر 17 ساله را به طرز وحشتناکی به  قتل رساندند.

"کاهم اربلو" 20 ساله "جاناتان لوکاس" 18 ساله "کریستین کولون" 19 ساله و "دیزیری استریکلند" 18 ساله به اتهام قتل  "جوز آمایا گارداد" 17 ساله در 28 ژوئن بازداشت شدند.

براساس گزارش پلیس این چهار دانش‌آموز ابتدا قربانی را با یک چاقوی بزرگ زخمی کردند به طوری که با ضربات شدید، اجزای صورت او را از بین بردند و سپس قربانی را که هنوز زنده بود سوزاندندو  بر روی جسد او خاک ریختند.

پلیس در ادامه افزود "آربلو" که سر دسته این گروه جنایتکار است در مدرسه یک دلال مواد مخدر بود و قربانی که از او مواد  می‌خرید، بابت پول خرید مواد به او بدهکار بود.

"آربلو" برای تهدید و گرفتن پول در حوالی ظهر 28 ژوئن قربانی را که یک دانش‌آموز آرام و خجالتی در مدرسه بود به منطقه جنگلی برد و سپس به کمک همدستانش او را مورد اذیت و آزار قرار دادند و پس از فشار دادن گلوی او تا سر حد خفگی شروع به وارد کردن ضربات چاقو به صورت او کردند.

جسد قربانی توسط برادرش یک روز پس از جنایت پیدا شد و در آثار به‌جا مانده در کنار جسد 2 رد پا از جنایت‌کاران وجود داشت.

جسد پیدا شده قابل شناسایی نبود و پس از کالبد شکافی تأیید شد که متعلق به "آمایا گارداد" است.

این چهار بزهکار که در مدرسه به عنوان یک گروه وحشی شناخته شده‌اند در دادگاهی که به‌زودی برگزار خواهد شد حاضر و مجازات خواهند شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *