رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

طرح تکریم مسافران در فرودگاه‌های کشور

22:00 - 04 شهريور 1394
کد خبر: ۷۰۸۲۰
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
خبرگزاری میزان - مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: طرح راهنمای مسافر به منظور هدایت مسافر و مهمان نوازی فرودگاهی جلب رضایت مسافران و کاهش فشارهای روانی سفر در فرودگاه مهرآباد اجرایی شد.
به گزارش ، علی رستمی گفت‌: این طرح در جهت توجه و لزوم اجرای طرح تکریم و صیانت از حقوق شهروندی و پاسخگویی به پرسش های آنان در ترمینال ها اجرایی شده است و در آ‌غاز طرح 35 نفر از کارکنان فرودگاه مهرآباد مسافران را راهنمایی می کنند.

رستمی ادامه داد: مجریان طرح اصول میهمان نوازی فرودگاهی ، دوره های مدیریت ترمینال و آشنایی به فضای ترمینالی و مهارت های زبانی و آموزشی را دیده اند.

وی اشاره کرد: هدف از اجرای طرح راهنمای مسافر در فرودگاه جلب رضایت و شناسایی مشکلات مسافران در داخل ترمینال ها و  هدایت آ‌نان به منظور تسهیل در گردش کار مسافرین خواهد بود.

رستمی اظهار داشت: مجریان طرح در داخل ترمینال ها با لباس های یک شکل به مسافران ارائه خدمت می دهند.

رستمی گفت: این طرح در ترمینال 1 فرودگاه مهرآباد اجرایی شده است و به زودی در ترمینال های دیگر نیز اجرایی خواهد شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *