رحمانی فضلی: امروز شدیدترین تهدیدات از سر کشور برداشته‌ شده است

20:35 - 03 شهريور 1394
کد خبر: ۷۰۴۸۸
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان - وزیر کشور با اشاره به اینکه شدیدترین تهدیدات از سر نظام برداشته‌شده است، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی تجلی اراده ملت ایران است.
به گزارش گروه سیاسی ، عبدالرضا رحمانی فضلی در آیین بهره‌برداری از تقاطع غیر هم‌سطح پیامبر اعظم (ص) همدان اظهار داشت: دولت جمهوری اسلامی ایران نه‌تنها خواست مردم حاضر است بلکه همه‌کسانی که از بعثت تا هم‌اکنون در آرزوی ایجاد حکومت اسلامی بودند و در این راه تلاش و مجاهدت کرده به شهادت رسیدند.

وی افزود: در این مقطع زمانی، همه‌کسانی که در ذیل حکومت اسلامی زندگی می‌کنند باید بدانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی میراث مجاهدت شهدا،  امام راحل  و امت بزرگ اسلامی است.

وزیر کشور تصریح کرد: تلاش ما باید برای ارتقای دین خدا، کمک به رشد و تعالی دین الهی، بالندگی و رسیدن به توفیق و قله عبودیت باشد و همه تلاش و زحمات ما باید با نیت کمک به دین خدا و تعالی جامعه اسلامی باشد.

رحمانی فضلی بیان کرد: ما هم‌اکنون در شرایطی هفته دولت را به یاد شهیدان رجائی و باهنر گرامی می‌داریم که در سطح منطقه در اقتدار و سربلندی قرار داریم.

وی افزود: در حوزه بین‌الملل با مجاهدت و ایستادگی ملت عزیز، هدایت و حمایت رهبر معظم انقلاب و تدبیر، درایت و فعالیت رئیس‌جمهوری به توفیقات بزرگی دست‌ یافتیم.

وزیر کشور گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از یک تهدید بین‌الملل به یک فرصت تبدیل‌شده و شدیدترین تهدیدات از سر نظام برداشته‌ شده است.

رحمانی فضلی بیان کرد: امروز کشور ما به‌عنوان یک فرصت برای همه‌کسانی که می‌خواهند ما در ارتباط باشند تبدیل‌ شده است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *