رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خنثی‌سازی دو عملیات تروریستی در بحرین و دستگیری عوامل آن

19:10 - 18 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۹۶۶۹
وزارت کشور بحرین از خنثی‌سازی دو عملیات تروریستی و دستگیری عوامل آن خبر داد.

- طبق گزارش خبرگزاری بحرین (بنا)، وزارت کشور بحرین از خنثی سازی دو عملیات تروریستی در این کشور خبر داد.

براساس این ادعا، دستگاه‌های امنیتی مربوطه با همکاری دستگاه اطلاعات بحرین موفق شدند تا دو عملیات تروریستی را که با هدف منفجر کردن دو دستگاه خودپرداز متعلق به بانک‌های ملی در مناطق «النعیم» و «جد حفص» منامه، برنامه ریزی شده بودند، خنثی کنند.

وزارت کشور بحرین با اعلام خبر دستگیری تعدادی از مظنونین در این رابطه، مدعی شد که این عملیات صبح روز چهارشنبه سوم فوریه (ماه جاری میلادی) در دو زمان و دو مکان مختلف خنثی شده است.

این نهاد افزود: تیم‌های خنثی‌سازی مواد منفجره موفق به از کار انداختن دو بمب در این مکان‌ها شدند و پس از تامین امنیت دو محل و بررسی صحنه جرم توسط تیم‌های مربوطه و کارشناسان پزشکی قانونی و سایر مراجع ذی صلاح، بازرسی و جمع آوری شواهد و مدارک انجام و کار جستجو و تحقیقات انجام شد که در پی آن تعدادی از مظنونان این دو حادثه دستگیر شدند.

وزارت کشور بحرین با اعلام این خبر که کار جستجو و تحقیق همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته، برخی از دستگیر شدگان در این دو عملیات کار آماده سازی، توافق، برنامه ریزی و اجرا را بر عهده داشتند.

وزارت کشور بحرین همچنین تاکید کرده است که، اداره کل تحقیقات و شواهد کیفری، اقدامات قانونی لازم را برای ارجاع دستگیر شدگان به دادسرای عمومی انجام داده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *