رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ضرب و شتم نوجوان معلول تا سرحد مرگ/ زوج بی‌رحم در دادگاه تنها سکوت کردند + تصاویر

12:03 - 02 شهريور 1394
کد خبر: ۶۹۸۶۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- یک زوج اهل "بریتانیا" به اتهام قتل یک دختر 20 ساله در دادگاه حاضر شدند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دیلی‌میل منتشر کرد: خانم "جولی برد" 30 ساله و همسرش "استیو برد" 34 ساله ساکن"بروکویچ " به اتهام قتل خانم "سوزان وییتنگ " بازداشت شدند.

ضرب و شتم نوجوان معلول تا سر حد مرگ/ زوج بی‌رحم در دادگاه تنها سکوت کردند + تصاویر

براساس گزارش پلیس، خانم "سوزان" که یک معلول  جسمی و ذهنی بود روز یکشنبه به خانه دوستش رفت و صبح روز بعد وقتی مادر قربانی خانم به دنبال دخترش رفت متوجه شد دخترش شب را در خانه دوستش نگذرانده و سپس  در بعد از ظهر روز دوشنبه گم شدن او را به پلیس گزارش کرد.

ضرب و شتم نوجوان معلول تا سر حد مرگ/ زوج بی‌رحم در دادگاه تنها سکوت کردند + تصاویر

پلیس  "بروکوچ"بلافاصله در یک عملیات وسیع شروع به جستجوی  سوزان کرد، اما 24 ساعت بعد با جسد او در زیر یک تخت در یک خانه ییلاقی نزدیک منزلش روبرو شد.

براساس گزارش پلیس، این قربانی  که از ناحیه سرمورد ضرب و شتم قرار گرفته بود به طوری که براثر جراحت‌های شدید در ناحیه سر و گردن جان خود را از دست داد و جسد او برای اطلاعات بیشتر و چگونگی مرگ او به کالبد شکافی فرستاده شد.

صاحبان این خانه ییلاقی، که  نیم مایل دورتر از  خانه قربانی واقع بود به اتهام قتل بازداشت شدند.

پلیس اعتقاد دارد که سوزان توسط این زوج به قتل رسیده است و سپس جسد او را در زیر تخت پنهان کردند.

این زوج که به همراه وکیل مدافعشان در دادگاه حضور یافتند در طول جلسه دادگاه با نگاه کردن به زمین و سکوت سنگین خود دادگاه را به پایان رساندند و پرونده همچنان این قتل در جریان است و بررسی بیشتر موضوع در جلسات بعدی دادگاه ادامه خواهد داشت.

پلیس در پایان افزود هیچ مظنون دیگری در رابطه با این جنایت وجود ندارد و انها در حال یافتن اطلاعات بیشتر از انگیزه و چگونگی این واقعه هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *