آیت الله کعبی: جهاد تمدنی ملت ایران جبهه استکبار را به سطوح آورده است

11:46 - 10 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۷۱۵۵
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ۴۲ سال جهاد تمدنی ملت ایران جبهه استکبار را به سطوح آورده است، گفت: آمریکا در جنگ اقتصادی و تحریم‌ ملت ایران شکست خورده است و برای همین باید هر سال باشکوه‌تر از سال قبل سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیریم.
 آیت الله عباس کعبی در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه ایام الله دهه فجر، جشن پیروزی ملت ایران با آغاز حرکت ملت بر پایه خودسازی، جامعه پردازی، تمدن سازی و آغاز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، اظهارداشت: دهه فجر جشن سربلندی، ایستادگی، مقاومت و حرکت به سوی ساخت تمدن نوین انسانی است.

وی ادامه داد: گرامیداشت دهه فجر از این رو ضرورت دارد که ملت ایران ۴۲ سال با صبر و مقاومت، پیروزی و پیشرفت در مقابل بدخواهان، کینه توزان و دشمنان ملت ایران، امت اسلامی و در راس آن‌ها آمریکا و صهیونیسم سربلند شده است.

آیت الله کعبی با بیان اینکه ۴۲ سال جهاد تمدنی ملت ایران جبهه استکبار را به سطوح آورده است، عنوان کرد: آمریکا در جنگ اقتصادی و تحریم‌ ملت ایران شکست خورده است و برای همین باید هر سال باشکوه‌تر از سال قبل سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیریم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دهه فجر نوید موفقیت‌های بزرگ ملت ایران در سال‌های پیش‌رو است، تاکید کرد: ملت ایران دهه فجر را به عنوان ایام الله بزرگ، جهت تحقق پیروزی‌های بزرگ و نیز به عنوان بیان نعمت‌های پیروزی بر طاغوت، جشن می‌گیرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *